Skravletråd

I går var han kvalm, men kasta ikke opp, lå rett ut på sofaen og det gjør han i dag og. Har ikke målt tempen men han må ha feber, han er ikke en som ligger så mye i ro ellers hehe :P

lillegutt hadde høy feber på torsdagen og mannen har nok også feber, han gikk og la seg igjen., + han hoster. Kjedelig! Skulle jo være gøy helg dette :P

Så deilig med syden! Hvor varmt er det der nå? Kos dere på besøk :)
Usj :( sambo har vondt i halsen og jeg snufser, så spørs om vi ligger litt tynt an her også :P

Vet ikke hva det er akkurat nå, men bruker å være rundt 20-24 grader når de er der :D

Usj :( sambo har vondt i halsen og jeg snufser, så spørs om vi ligger litt tynt an her også :P

Vet ikke hva det er akkurat nå, men bruker å være rundt 20-24 grader når de er der :D

Uff håper det går fort over igjen! :)

Reiser de hver vinter?

Her soves det ca 2 - 2,5 timer om gangen.. Men har ikke gitt flaske itillegg så har vel litt med det å gjøre.. Har en og annen natten med lengre økter men deg føles så lenge mellom :p Håper dere nyter nettene dere som får sove så lenge i strekk! :)

Planer for dagen?
Vi skal på sykehuse og ta ultralyd av hjerte til lillepersille siden hun hadde bilyd på 6 ukers.. Ellers bare stille og rolig.. Megatrøtt i dag :(

Lykke til på sykehuset

Fikk tak i litt ny pynt på salg i dag. Nå må jeg bare ordne resten av stua :)

Vedlegg

• 1452363742047.jpg
    1452363742047.jpg
    61,9 KB · Visninger: 9
Back
Topp