65200 innlegg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woop!!65200 innlegg![]()
Det kan vi hvertfall likeAbsolutt![]()
Kan ta toget fra stasjonen som er 5min unna å gå, helt opp til Gardermoen - enklere blir det ikke... I teorien
Tenker jeg skal bruke de to neste dagene på å la ham bli vant med å sitte i den, så det ikke blir helt panikk på lørdag![]()
Varmepumpe er deilig da, her er det bare et par panelovner og ellers vedfyring. Og vi har tre etasjer å varme opp. I går og i dag har det vært 15grader her inneSå deilig med fyr i peisensavner det
her er det bare varmepumpe
ikke like kos det :/
Ja, den er fin og ha - og så blåser den kaldt om sommeren
Men akkurat nå hadde jeg foretrukket peis, tøfler og tekopp![]()
Varmepumpe er deilig da, her er det bare et par panelovner og ellers vedfyring. Og vi har tre etasjer å varme opp. I går og i dag har det vært 15grader her inneså vi måååå få varmepumpe, helst i går
![]()
Håper det og! Hvordan går det men den du kjøpe? Trives han i den?Det kan vi hvertfall like![]()
Ja det er nok lurthåper han liker den
![]()
Så deilig med fyr i peisensavner det
her er det bare varmepumpe
ikke like kos det :/
Hehe - må først krype ut av varme dyna...Ja det er gull å hahar det vi også og det er godt å stå opp til temperert hus hver dag, sommer som vinter
![]()
Ååh, når du sier tekopp så fikk jeg ekstremt lyst på tebare å sette på vann skjønner jeg
![]()
Hahaha - ser det for meg, sitte i gyngestol foran pumpenEr ikke helt samme kosen og sitte og se inn i en varmepumpe som i en peis nei. Hehe men ville desidert ikke Vært foruten varmepumpen heller![]()
Æsj altså. Nå har jeg fyra i to ovner i to timer, og da er det steget til 19. Sendte snap til mannen i går om at NÅ skal vi ha varmepumpe!! Hehe. Fikk svar at han hadde hørt på priser.å jeg fryser med 22
uff
![]()
Er nok ingen dum idéEr visst ikke så ofte innom skravletråden lenger, det blir for mye å lesefår se om det blir bedre tid til det etterhvert
syns det er altfor kaldt ute om dagen, og dermed altfor kaldt inni huset! Fikk endel penger til jul, så tror vi skal investere i varmepumpe
vi MÅ det
![]()
Hahaha - ser det for meg, sitte i gyngestol foran pumpen![]()
Absolutt verdt å investere i det jaEr visst ikke så ofte innom skravletråden lenger, det blir for mye å lesefår se om det blir bedre tid til det etterhvert
syns det er altfor kaldt ute om dagen, og dermed altfor kaldt inni huset! Fikk endel penger til jul, så tror vi skal investere i varmepumpe
vi MÅ det
![]()
NeiEr nok ingen dum idé![]()
Bare fått rota her.Han fikk rotavaksine og den for hep-B.
Han var ikke spesielt trøtt i går, var kanskje litt mer rastløs en til vanlig - men sovnet likevel greit i ett-tiden. Lurer på om det ikke heller slår ut i dag?
Går sikkert kjempebraDenne helgen og frem til tirsdag /onsdag skal vi besøke familien til mannen - og lille fått seg sin første flytur![]()
Ganske spent på hvordan det kommer til å gå![]()