Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt du titter innom i alle fall;Er visst ikke så ofte innom skravletråden lenger, det blir for mye å lesefår se om det blir bedre tid til det etterhvert
syns det er altfor kaldt ute om dagen, og dermed altfor kaldt inni huset! Fikk endel penger til jul, så tror vi skal investere i varmepumpe
vi MÅ det
![]()
Så kult! Når skal dere?Stockholm tur er bestilt!!!
Ja det blir gøy!Så kult! Når skal dere?
:O :O hvilken butikk var det???Ja kjempe happy med det
Og michael kors på 50% er sjeldent funn![]()
Har du hest? Jeg er fra gård og er oppvokst med travhesterNja jeg har stallvakt denne uken, og det er min tur til å ta utegangen så blir nok ikke mye avslappingmen det blir roligere for sambo
![]()
Stilig! Mener det var der vi spiste fantastisk god SushiJa det blir gøy!Denne mnd allerede! Siste helgen
![]()
Blir lang dag ja, men det går sikkert helt fintSelve flyturen er kun på 55 min. Men så er det hele reisen rundt ; togtur på ca en time, tid på flyplass mellom check in, sikkerhet, og ombordstigning.. Så blir en lang dag på ham
Hehe, alt som vanlig daBle litt likt, bare at matingen tok litt tid (pupp, sove , pupp2, sove, skrike, flaske) - nå sover han på meg![]()
Ånei :/ håper det går fort overHar de opphovna øyelokka;:O:O Nice!!
På kjøpesenter i Bergen. Gan heter butikken:O :O hvilken butikk var det???
Har du hest? Jeg er fra gård og er oppvokst med travhestervi har tre stk nå
![]()
Min egen feil., må lide for skjønnheten haha,..permanent make up eyeliner...Ånei :/ håper det går fort over![]()
Håper jo på detBlir lang dag ja, men det går sikkert helt fintsatse på at han sover mye
![]()
Kjekt for dere da, men det liker ikke vi...fysjStilig! Mener det var der vi spiste fantastisk god Sushi![]()
JuppHehe, alt som vanlig da![]()
Heldig du erPå kjøpesenter i Bergen. Gan heter butikken![]()
Hehe, ja så du skrev der tidligereMin egen feil., må lide for skjønnheten haha,..permanent make up eyeliner...
Hehe, det kan vel fort skje jaHåper jo på det"men ser heller for meg at han skal se på alle og alt
![]()