Skravletråd

Absolutt :)

Kan ta toget fra stasjonen som er 5min unna å gå, helt opp til Gardermoen - enklere blir det ikke... I teorien :P

Tenker jeg skal bruke de to neste dagene på å la ham bli vant med å sitte i den, så det ikke blir helt panikk på lørdag :)
Det kan vi hvertfall like :D

Ja det er nok lurt:) håper han liker den :D

Så deilig med fyr i peisen :D savner det :D her er det bare varmepumpe :) ikke like kos det :/
Varmepumpe er deilig da, her er det bare et par panelovner og ellers vedfyring. Og vi har tre etasjer å varme opp. I går og i dag har det vært 15grader her inne:o så vi måååå få varmepumpe, helst i går:p

Ja, den er fin og ha - og så blåser den kaldt om sommeren :D

Men akkurat nå hadde jeg foretrukket peis, tøfler og tekopp :P

Ja det er gull å ha:) har det vi også og det er godt å stå opp til temperert hus hver dag, sommer som vinter:)

Ååh, når du sier tekopp så fikk jeg ekstremt lyst på te:) bare å sette på vann skjønner jeg:)

Ja det er gull å ha:) har det vi også og det er godt å stå opp til temperert hus hver dag, sommer som vinter:)

Ååh, når du sier tekopp så fikk jeg ekstremt lyst på te:) bare å sette på vann skjønner jeg:)
Hehe - må først krype ut av varme dyna...

Er visst ikke så ofte innom skravletråden lenger, det blir for mye å lese:P får se om det blir bedre tid til det etterhvert:) syns det er altfor kaldt ute om dagen, og dermed altfor kaldt inni huset! Fikk endel penger til jul, så tror vi skal investere i varmepumpe:) vi MÅ det:p

Er visst ikke så ofte innom skravletråden lenger, det blir for mye å lese:P får se om det blir bedre tid til det etterhvert:) syns det er altfor kaldt ute om dagen, og dermed altfor kaldt inni huset! Fikk endel penger til jul, så tror vi skal investere i varmepumpe:) vi MÅ det:p
Er nok ingen dum idé :)

Absolutt verdt å investere i det ja:) godt å stå opp og ikke minst komme hjem til temperert hus hver dag :)

Blir visst til at vi står opp snart - nye sjefen i hus har vist fått nok av å ligge i sengen :P

Han fikk rotavaksine og den for hep-B.

Han var ikke spesielt trøtt i går, var kanskje litt mer rastløs en til vanlig - men sovnet likevel greit i ett-tiden. Lurer på om det ikke heller slår ut i dag?
Bare fått rota her.

Ikke sikkert det blir noe reaksjon i det heletatt ;)

Back
Topp