Skravletråd

Vi har sovet greit :) hun sov fra 23-03,3-6 og flaske nå men sovnet igjen. Storebror sover enda også:)

Storebror skal være med kompisen hjem fra bhg så det gleder han seg til :)
Det blir nok stas for han ja :D :D det er kjekt p få være med venner hjem :D
Godt at dere har hatt en fin natt :D

Ja det er det her å :o jeg lynet ett lite håp i går kveld da han sovnet kvart over ti. Men jeg er heller våken til 12 å får sove litt lengre enn 5 altså :p
Er sånn jeg ser det også - vassdrag du kan bytte ut 12 (når vi vanligvis legger oss) med kl2 :)

Hva er deres planer for dagen? :)

Her blir det snart å vekke skolebarn.
Når de er levert så skal vi handle inn middager for helgen :) benytte oss av trippeltriumf :p
Etterpå så blir det avgårde til ett av sentrene her :) skal se om Jeg for tak i noen kafé kopper å så skal vi kose oss på kafé med gammle kollegaer :) å ei som å er i permisjon fra jobb :D
Hørtes ut som en koselig dag:)

Her blir det bare å ta dagen som den kommer, har lite planer i dag :)

Oj så kos :D
Ja det blir spennende :) håper alt går bra :D
Håper på at det går fint, ja :P
Er så heldige at vi får låne både bilstol og barnevogn det oppe, så tar kun med oss plutt i bæresele.

Mannen bestemte seg for at vi trengte noe som han kunne sitte ordentlig i, og kom hjem med ergobaby 360 :)

Ser vi har samme planer :P

Er så kaldt, så blir nok bare å være hjemme. Er jeg flink, så rydder jeg litt :P

Er deilig med slike dager. Har også tenkt å være litt flink å rydde litt. Men vi får nå se hvor flink jeg er da ;) veldig deilig å bare fyre i peisen og kose med vesla også.

Er deilig med slike dager. Har også tenkt å være litt flink å rydde litt. Men vi får nå se hvor flink jeg er da ;) veldig deilig å bare fyre i peisen og kose med vesla også.
Peis høres deilig ut ja! Har kun varmepumpe her, ikke like fancy..

Håper på at det går fint, ja :P
Er så heldige at vi får låne både bilstol og barnevogn det oppe, så tar kun med oss plutt i bæresele.

Mannen bestemte seg for at vi trengte noe som han kunne sitte ordentlig i, og kom hjem med ergobaby 360 :)
Det er ett stort pluss :D

Den er nok god ja :D å mye lettere å reise sånn :D

Måtte vekke mini å få byttet bleie å lure i han litt mat før senteret :) han var ikke helt fornøyd men sovner vell fort i bilen igjen tenker jeg :)

Det er ett stort pluss :D

Den er nok god ja :D å mye lettere å reise sånn :D
Absolutt :)

Kan ta toget fra stasjonen som er 5min unna å gå, helt opp til Gardermoen - enklere blir det ikke... I teorien :P

Tenker jeg skal bruke de to neste dagene på å la ham bli vant med å sitte i den, så det ikke blir helt panikk på lørdag :)

Back
Topp