Åh weeeVet det ikke har *noe * å si denne måneden, men kjører update likevel
Og denne gangen har vi enda en til, som har sneket seg opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh weeeVet det ikke har *noe * å si denne måneden, men kjører update likevel
Og denne gangen har vi enda en til, som har sneket seg opp![]()
Det blir nok stas for han jaVi har sovet greithun sov fra 23-03,3-6 og flaske nå men sovnet igjen. Storebror sover enda også
Storebror skal være med kompisen hjem fra bhg så det gleder han seg til![]()
Er sånn jeg ser det også - vassdrag du kan bytte ut 12 (når vi vanligvis legger oss) med kl2Ja det er det her åjeg lynet ett lite håp i går kveld da han sovnet kvart over ti. Men jeg er heller våken til 12 å får sove litt lengre enn 5 altså
![]()
Hørtes ut som en koselig dagHva er deres planer for dagen?![]()
Her blir det snart å vekke skolebarn.
Når de er levert så skal vi handle inn middager for helgenbenytte oss av trippeltriumf
![]()
Etterpå så blir det avgårde til ett av sentrene herskal se om Jeg for tak i noen kafé kopper å så skal vi kose oss på kafé med gammle kollegaer
å ei som å er i permisjon fra jobb
![]()
Oj så kosDenne helgen og frem til tirsdag /onsdag skal vi besøke familien til mannen - og lille fått seg sin første flytur![]()
Ganske spent på hvordan det kommer til å gå![]()
Ser vi har samme planerHørtes ut som en koselig dag![]()
Her blir det bare å ta dagen som den kommer, har lite planer i dag![]()
En dag så snur deEr sånn jeg ser det også - vassdrag du kan bytte ut 12 (når vi vanligvis legger oss) med kl2![]()
Det er deilig det å daHørtes ut som en koselig dag![]()
Her blir det bare å ta dagen som den kommer, har lite planer i dag![]()
Håper på at det går fint, jaOj så kos![]()
Ja det blir spennendehåper alt går bra
![]()
Hehe, ja det kan skje ^-^En dag så snur dehar hørt flere si de har sovnet før når de har begynnt med grøt
![]()
Ser vi har samme planer
Er så kaldt, så blir nok bare å være hjemme. Er jeg flink, så rydder jeg litt![]()
Peis høres deilig ut ja! Har kun varmepumpe her, ikke like fancy..Er deilig med slike dager. Har også tenkt å være litt flink å rydde litt. Men vi får nå se hvor flink jeg er daveldig deilig å bare fyre i peisen og kose med vesla også.
Det er deilig det å da![]()
Peis høres deilig ut ja! Har kun varmepumpe her, ikke like fancy..
Det er ett stort plussHåper på at det går fint, ja![]()
Er så heldige at vi får låne både bilstol og barnevogn det oppe, så tar kun med oss plutt i bæresele.
Mannen bestemte seg for at vi trengte noe som han kunne sitte ordentlig i, og kom hjem med ergobaby 360![]()
Ja, den er fin og ha - og så blåser den kaldt om sommerenIkke helt samme sjarmen men varmer hvertfall.
Haha er litt morsomt åHehe, ja det kan skje ^-^
(og fantastisk eksempel på herlig autocorr.. Hvor "bare at" blir til vassdrag?!)
Så deilig med fyr i peisenJa. Fyre i peisen og kose meg med veslafår vel prøve å være litt flink og rydde litt kanskje.
er alltids noe man burde gjøre
AbsoluttDet er ett stort pluss![]()
Den er nok god jaå mye lettere å reise sånn
![]()