Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååhh bahhh så slitsomt..Når unger hører de kan sove lenge.. Da er det garantert at de våkner lenge før de har gjort på lenge
Å det er typisk når minstemann ikke sovnet før nermere 2
Tror det er unødvendig å si men jeg er ett vandrende vrak i daghåper på litt søvn nå men mini ligger å styrer i senga :/
UffTypisk! :-( her blir det nok en dag i tåka. Bare styr på nettene nå..
Ser ut til at jeg får sove litt nåååhh bahhh så slitsomt..
håper du får sove noe senere
pinnekjøtt ja-...så var jeg tenkt karamellpudding og riskrem...men mannen vil ha iskakeKoselig det daå det ble pinnekjøtt?
![]()
Åh det er braSer ut til at jeg får sove litt nåhan sovnet igjen så da dupper jeg p av
skal ikke være på helsestasjonen før 12 så
å får ta handelen etter det
natti natt
Veldig typiskNår unger hører de kan sove lenge.. Da er det garantert at de våkner lenge før de har gjort på lenge![]()
Å det er typisk når minstemann ikke sovnet før nermere 2
Tror det er unødvendig å si men jeg er ett vandrende vrak i daghåper på litt søvn nå men mini ligger å styrer i senga :/
God morgenGod morgen alle
God morgen fra hyttaGod morgen alle
God morgenGod morgen fra hyttaher blåser det masse! Sovet godt?
Oi, det var sent :/ min har vært super i natt! Sovna kl 23, mat 01.20, 04.30 og 07.40Veldig typisk
Min holdt på til kl var nærmere 3..håper han sovner igjen nå etter mat, men..
Ja vi koser ossGod morgenhåper dere koser dere på hytta, til tross for vind
Oj , så braOi, det var sent :/ min har vært super i natt! Sovna kl 23, mat 01.20, 04.30 og 07.40alle gangene utenom siste har jeg bare lagt han i sprinkelsenga og han sovnet av seg selv
![]()
nå sover han på meg
![]()
Hehe, ja ser denJa vi koser osssambo er bekymret for fyrverkeriet sitt da
![]()
yes det har jeg. der da?snuppa sov sammenhengende fra halv ett til 6God morgensovet godt?
blåser en god del her også gitt. var tenkt ut på tur ,men tror det er for mye vind rett og slettGod morgen fra hyttaher blåser det masse! Sovet godt?
Så deilig dayes det har jeg. der da?snuppa sov sammenhengende fra halv ett til 6
yes alltid kos på hytten...men best hjemmeSå deilig da
Godt å komme hjem?
Heheyes alltid kos på hytten...men best hjemme
grei natt hos dere?