Skravletråd

Når unger hører de kan sove lenge.. Da er det garantert at de våkner lenge før de har gjort på lenge :eek:

Å det er typisk når minstemann ikke sovnet før nermere 2

Tror det er unødvendig å si men jeg er ett vandrende vrak i dag :eek: håper på litt søvn nå men mini ligger å styrer i senga :/
ååhh bahhh så slitsomt..

håper du får sove noe senere

Når unger hører de kan sove lenge.. Da er det garantert at de våkner lenge før de har gjort på lenge :o

Å det er typisk når minstemann ikke sovnet før nermere 2

Tror det er unødvendig å si men jeg er ett vandrende vrak i dag :o håper på litt søvn nå men mini ligger å styrer i senga :/
Veldig typisk

Min holdt på til kl var nærmere 3..håper han sovner igjen nå etter mat, men..

Veldig typisk

Min holdt på til kl var nærmere 3..håper han sovner igjen nå etter mat, men..
Oi, det var sent :/ min har vært super i natt! Sovna kl 23, mat 01.20, 04.30 og 07.40 :D alle gangene utenom siste har jeg bare lagt han i sprinkelsenga og han sovnet av seg selv :D :D nå sover han på meg :)

Oi, det var sent :/ min har vært super i natt! Sovna kl 23, mat 01.20, 04.30 og 07.40 :D alle gangene utenom siste har jeg bare lagt han i sprinkelsenga og han sovnet av seg selv :D :D nå sover han på meg :)
Oj , så bra :) kosestund når de sover på en ^-^

Hadde en veldig fin dag forigårs, men tror det ble litt mye for han i går. Var først innom storsenteret, da sov han greit. Men når vi dro inn til foreldrene mine, hvor søsteren min og barna også var, så ville han ikke sove lenger. Var blid og sjarmerende i starten, men så ble han overtrøtt.. Og det foresatte selv når vi kom hjem. Sov i bilen, men våknet hvert kvarter etter det.

Vi sovnet alle rundt 3 og sovet til nå :)

Ja vi koser oss :) sambo er bekymret for fyrverkeriet sitt da :P
Hehe, ja ser den :)

Vi dropper det i år. Lille er litt liten, så hadde blitt til at både en av og dro ut for å fyre av.. Alene :/

Test det heller igjen neste år, hvor vi kan utstyre plutten med hørselsvern :)

Back
Topp