Skravletråd

Gutten min er ett sovedyr - hadde ikke stått opp for mat engang - jeg som er og henter ham igjen.

Men fant ham i egen seng, med hodet andre veien :o har vist vært utrolig ila natten og mannen vært oppe og trøstet uten at jeg har fått det med meg :O

Tja hun vil ikke legge seg ennå i alle fall :p

Vi skal på julelunsj på besøk, levere noen gaver, mulig vi må innom butikken. Også spise grøt, pynte treet, pakke inn gaver.. Og litt sånn :)
Litt å gjøre da:) kjekt:)
Her har treet stått oppe og pyntet en stund:P
Klarte ikke å vente og blir anderedes når vi reiser vekk uansett syns jeg:)

Er ny update om en halvtime - ikke at jeg tror jeg har rykket så mye opp, men liv til å håpe :p

ja veldig. dere da
Tydeligvis :)

Han sov i sengen sin i nesten hele natt, til jeg hentet han og dyttet i ham pupp og flaske :)

Men kan se ut til at jeg sovnet før ham, da han hadde på seg andre klær når jeg hentet ham igjen :O

Gutten min er ett sovedyr - hadde ikke stått opp for mat engang - jeg som er og henter ham igjen.

Men fant ham i egen seng, med hodet andre veien :eek: har vist vært utrolig ila natten og mannen vært oppe og trøstet uten at jeg har fått det med meg :O
var i drømmeland du da?:P

Tydeligvis :)

Han sov i sengen sin i nesten hele natt, til jeg hentet han og dyttet i ham pupp og flaske :)

Men kan se ut til at jeg sovnet før ham, da han hadde på seg andre klær når jeg hentet ham igjen :O
hehe ja...godt det har vært en fin natt:):)

Back
Topp