Skravletråd

Dagen har vært fin :) En urolig baby på dagen, men nå sover hun.

Planene i morgen er å spise grøt med mandel i, og pynte juletre, sofakos og gløgg :) Men det er jo ikke før ettermiddagen og kvelden. Vet ikke hva vi skal finne på på dagen jeg. Der da?

Vi skal på besøk til lunsj :)
Ellers levere litt pakker, mulig noe handling, grøt, pynte juletre.. Pakke inn gaver :)
Så tv til kvelden, grevinnen og hovmesteren selvsagt :P

Vi skal på besøk til lunsj :)
Ellers levere litt pakker, mulig noe handling, grøt, pynte juletre.. Pakke inn gaver :)
Så tv til kvelden, grevinnen og hovmesteren selvsagt :P
Høres koselig ut! Tror vi tar en trilletur på formiddagen vi, komme oss ut litt :) Hehe, ja blir vel grevinnen og hovmesteren her og :D

Det er sikkert å vist!

Jo jeg har mye hjelp i han jeg å :) men jeg er ikke så Flink å spørre :) men han får være med å ta alt i morgen :p
Har å en mor som står klar å senest i dag ba meg ringe med en gang det var noe.:)
Jeg er heller ikke flink til å spørre! Men nå etter vi gikk baby har han liksom satt ting et gir opp og gjør mer enn han vanligvis gjør. Sånn helt av seg selv, heldigvis ;)
Så deilig å vite at man har fler som kan hjelpe da. Ikke nøl med å ta imot hjelp i hvert fall!

Her er det mageknip i kveld.. Spørs om det er bivirkning på vaksina han tok i dag :/ har spist tom begge puppene nå og er kjempesint hvis jeg legger han til :( så nå ble det litt nan og pappakos i sofaen mens jeg har lagt meg :)

Noen andre sine babyer som har reagert?

får ikke håpe det går utover natten nei.
godt hun virker bedre.

i morgen reiser vi på hytta. dere da?

Tja hun vil ikke legge seg ennå i alle fall :P

Vi skal på julelunsj på besøk, levere noen gaver, mulig vi må innom butikken. Også spise grøt, pynte treet, pakke inn gaver.. Og litt sånn :)

Her er det mageknip i kveld.. Spørs om det er bivirkning på vaksina han tok i dag :/ har spist tom begge puppene nå og er kjempesint hvis jeg legger han til :( så nå ble det litt nan og pappakos i sofaen mens jeg har lagt meg :)

Mi fikk også idag, men merker ingenting på henne :) var spent på om jula ble ødelagt :p

Ja litt, hun sov lite og var grinete etter vaksinen. God bedring! Håper det blir en god natt likevel :)

Prøve å snike oss opp i senga kanskje :P i sta ble det bare hyl og skrik..

Back
Topp