hehe huff ja![]()
her skulle middagen kastes på![]()
Hehehe, alt har sin sjarm sier de.. Er ikke så sikker jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe huff ja![]()
her skulle middagen kastes på![]()
Koselig det da
Loomshehe..okei![]()
hva annet liker hu da? frost og dukker
?
Dagen har vært finEn urolig baby på dagen, men nå sover hun.
Planene i morgen er å spise grøt med mandel i, og pynte juletre, sofakos og gløggMen det er jo ikke før ettermiddagen og kvelden. Vet ikke hva vi skal finne på på dagen jeg. Der da?
Høres koselig ut! Tror vi tar en trilletur på formiddagen vi, komme oss ut littVi skal på besøk til lunsj![]()
Ellers levere litt pakker, mulig noe handling, grøt, pynte juletre.. Pakke inn gaver![]()
Så tv til kvelden, grevinnen og hovmesteren selvsagt![]()
Jeg er heller ikke flink til å spørre! Men nå etter vi gikk baby har han liksom satt ting et gir opp og gjør mer enn han vanligvis gjør. Sånn helt av seg selv, heldigvisDet er sikkert å vist!
Jo jeg har mye hjelp i han jeg åmen jeg er ikke så Flink å spørre
men han får være med å ta alt i morgen
![]()
Har å en mor som står klar å senest i dag ba meg ringe med en gang det var noe.![]()
Ikke sant det var![]()
Så koselig da![]()
Igor hadde min bakedagde baker pepperkaker å koset seg med julefilm
i dag har de vert på tur
![]()
Ikke sant det er ikke så spennende å være hjemme med oss![]()
Jepphaha syntes de smaker best da
![]()
![]()
Har ikke mikroen tilgjengelig heller![]()
får ikke håpe det går utover natten nei.
godt hun virker bedre.
i morgen reiser vi på hytta. dere da?
Her er det mageknip i kveld.. Spørs om det er bivirkning på vaksina han tok i dag :/ har spist tom begge puppene nå og er kjempesint hvis jeg legger han tilså nå ble det litt nan og pappakos i sofaen mens jeg har lagt meg
![]()
Noen andre sine babyer som har reagert?
Her er det mageknip i kveld.. Spørs om det er bivirkning på vaksina han tok i dag :/ har spist tom begge puppene nå og er kjempesint hvis jeg legger han tilså nå ble det litt nan og pappakos i sofaen mens jeg har lagt meg
![]()
Noen andre sine babyer som har reagert?
Så braMi fikk også idag, men merker ingenting på hennevar spent på om jula ble ødelagt
![]()
Han har vært våken nesten hele ettermiddagen og kvelden og sutrer nå. Satser på at han finner søvna snartJa litt, hun sov lite og var grinete etter vaksinen. God bedring! Håper det blir en god natt likevel![]()
Åå det blir sikkert gøyMeldt oss på babysvømming, verdens beste svigermor ville ta regninga![]()
Det blir koselig tenker jegHøres koselig ut! Tror vi tar en trilletur på formiddagen vi, komme oss ut littHehe, ja blir vel grevinnen og hovmesteren her og
![]()
Så sniltMeldt oss på babysvømming, verdens beste svigermor ville ta regninga![]()
Håper detHan har vært våken nesten hele ettermiddagen og kvelden og sutrer nå. Satser på at han finner søvna snart![]()