her gjelder følgende...må ha vært til 6ukers kontroll og veie minst 4kgHvor gamle må de være? Har lest både det ene og det andre vdr alder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
her gjelder følgende...må ha vært til 6ukers kontroll og veie minst 4kgHvor gamle må de være? Har lest både det ene og det andre vdr alder
hehe herligHelt KO![]()
ååhh cool.Er ny update om en halvtime - ikke at jeg tror jeg har rykket så mye opp, men liv til å håpe![]()
Har hørt at det var minimumskrav, ja. Så er det de som mener at "jo tidligere jo bedre" vs . "de har bedre utbytte av det når de har bedre bakkekontroll" ved 3mndher gjelder følgende...må ha vært til 6ukers kontroll og veie minst 4kg
2400 er overkommelig daååhh cool.
håper jeg er nært 2400ikke at jeg er det men
Oliver var så tidlig vi kunne og det var ingen problem. Vi har vært på 4 kurs med han allerede. Han klarer ta brysttak. sparke med føttene. Hopper fra stupebrettet. Har matte og sparker med føttene selv. Holder han bare lett under magen med en håndflate. Han er kjempe flink og tryggHar hørt at det var minimumskrav, ja. Så er det de som mener at "jo tidligere jo bedre" vs . "de har bedre utbytte av det når de har bedre bakkekontroll" ved 3mnd
Har litt lyst til å melde oss på i januar
2424 er kravet og det må jeg klare2400 er overkommelig da![]()
Så braOliver var så tidlig vi kunne og det var ingen problem. Vi har vært på 4 kurs med han allerede. Han klarer ta brysttak. sparke med føttene. Hopper fra stupebrettet. Har matte og sparker med føttene selv. Holder han bare lett under magen med en håndflate. Han er kjempe flink og trygg![]()
Ja veldig.Så braer så godt å se at de kan kose seg i vann
Er basseng der vi skal til i sommer og tenker det er greit å venne han til bading innen det i alle fall![]()
Ja, når de først liker det da gjelder det å alltid gjøre hvor de erJa veldig.
Han er nesten for uredd igjen![]()
Det høres lurt ut ja.
For meg er dette med å være trygg i vann veldig viktig og jeg ønsker de skal lære seg å svømme tidlig.
Jeg har selv drevet med svømming i mange år.
Ser bonus, han er ikke trygg i vann...og det er leit syns jeg.
Så nå er først kurs med snuppa alene på datgtid til nyåret, så tar jeg Oj og hun sammen på søskensvømming etterpå.
Itilegg skal jo Oj begynne på dans, blir så gøy![]()
Hvor gamle må de være? Har lest både det ene og det andre vdr alder
Nei, ser denHer er det ingen regler for baby, men mor må vente til renselsen er over pga bakterier osv. Skal jo ikke bade før 6 uker![]()
Jeg har falt HELT ut jeg! Satte virkelig inn støtet de første dagene av mnd, og tenkte jeg sikkert kom til å få skravla en del videre utover også . Men nå har jeg bare gitt helt oppEr ny update om en halvtime - ikke at jeg tror jeg har rykket så mye opp, men liv til å håpe![]()
Her i byen er det ikke tilbud om babysvømmingJa veldig.
Han er nesten for uredd igjen![]()
Det høres lurt ut ja.
For meg er dette med å være trygg i vann veldig viktig og jeg ønsker de skal lære seg å svømme tidlig.
Jeg har selv drevet med svømming i mange år.
Ser bonus, han er ikke trygg i vann...og det er leit syns jeg.
Så nå er først kurs med snuppa alene på datgtid til nyåret, så tar jeg Oj og hun sammen på søskensvømming etterpå.
Itilegg skal jo Oj begynne på dans, blir så gøy![]()
Ja husker at du var veldig høyt, veldig fort - hadde også planer om å skravle mer, men det utgikkJeg har falt HELT ut jeg! Satte virkelig inn støtet de første dagene av mnd, og tenkte jeg sikkert kom til å få skravla en del videre utover også . Men nå har jeg bare gitt helt opp![]()