Skravletråd

her gjelder følgende...må ha vært til 6ukers kontroll og veie minst 4kg
Har hørt at det var minimumskrav, ja. Så er det de som mener at "jo tidligere jo bedre" vs . "de har bedre utbytte av det når de har bedre bakkekontroll" ved 3mnd

Har litt lyst til å melde oss på i januar

Har hørt at det var minimumskrav, ja. Så er det de som mener at "jo tidligere jo bedre" vs . "de har bedre utbytte av det når de har bedre bakkekontroll" ved 3mnd

Har litt lyst til å melde oss på i januar
Oliver var så tidlig vi kunne og det var ingen problem. Vi har vært på 4 kurs med han allerede. Han klarer ta brysttak. sparke med føttene. Hopper fra stupebrettet. Har matte og sparker med føttene selv. Holder han bare lett under magen med en håndflate. Han er kjempe flink og trygg:)

Oliver var så tidlig vi kunne og det var ingen problem. Vi har vært på 4 kurs med han allerede. Han klarer ta brysttak. sparke med føttene. Hopper fra stupebrettet. Har matte og sparker med føttene selv. Holder han bare lett under magen med en håndflate. Han er kjempe flink og trygg:)
Så bra :) er så godt å se at de kan kose seg i vann

Er basseng der vi skal til i sommer og tenker det er greit å venne han til bading innen det i alle fall :)

Så bra :) er så godt å se at de kan kose seg i vann

Er basseng der vi skal til i sommer og tenker det er greit å venne han til bading innen det i alle fall :)
Ja veldig.
Han er nesten for uredd igjen:P
Det høres lurt ut ja.

For meg er dette med å være trygg i vann veldig viktig og jeg ønsker de skal lære seg å svømme tidlig.
Jeg har selv drevet med svømming i mange år.
Ser bonus, han er ikke trygg i vann...og det er leit syns jeg.
Så nå er først kurs med snuppa alene på datgtid til nyåret, så tar jeg Oj og hun sammen på søskensvømming etterpå.
Itilegg skal jo Oj begynne på dans, blir så gøy:D

Ja veldig.
Det høres lurt ut ja.

For meg er dette med å være trygg i vann veldig viktig og jeg ønsker de skal lære seg å svømme tidlig.
Så nå er først kurs med snuppa alene på datgtid til nyåret, så tar jeg Oj og hun sammen på søskensvømming etterpå.
Ja, når de først liker det da gjelder det å alltid gjøre hvor de er :P høyt og lavt, og opp og ut i vannet igjen. Blir koselig å ha dem på søskensvømming!

Her venter jeg uansett på at denne hersens renselsen skal ta slutt...

Kjører bare topp 30 denne gangen , men tar med flere ved ønske :)

Vedlegg

• 1450862863744.jpg
    1450862863744.jpg
    60,9 KB · Visninger: 7
  • 1450862894289.jpg
    1450862894289.jpg
    55,1 KB · Visninger: 6
  • 1450862903353.jpg
    1450862903353.jpg
    55 KB · Visninger: 7
Og med denne oppdateringen melder det seg behov for bleieskift - poop Inc :O

Er ny update om en halvtime - ikke at jeg tror jeg har rykket så mye opp, men liv til å håpe :p
Jeg har falt HELT ut jeg! Satte virkelig inn støtet de første dagene av mnd, og tenkte jeg sikkert kom til å få skravla en del videre utover også . Men nå har jeg bare gitt helt opp:D

Ja veldig.
Det høres lurt ut ja.

Her i byen er det ikke tilbud om babysvømming :( Men har ikke undersøkt om det er i noen av nabobyene da

Jeg har falt HELT ut jeg! Satte virkelig inn støtet de første dagene av mnd, og tenkte jeg sikkert kom til å få skravla en del videre utover også . Men nå har jeg bare gitt helt opp:D
Ja husker at du var veldig høyt, veldig fort - hadde også planer om å skravle mer, men det utgikk :P

Vedlegg

• 1450865435410.jpg
    1450865435410.jpg
    59,3 KB · Visninger: 4
God morgen :) har alle det bra? Enn at det er julaften i morgen :D

Vi har sovet ganske godt i natt etter endel gråting og mageknip i går kveld. Etter kl 03.00 har lille sovet på brystet mitt fordi jeg leste den utrolig triste tråden om Nickolas <3

Back
Topp