Hehe, ja det hadde vært deiligHåper detjeg vil og sove
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja det hadde vært deiligHåper detjeg vil og sove
![]()
Lykke tilPrøve å snike oss opp i senga kanskjei sta ble det bare hyl og skrik..
Hehe takk det sammeLykke til![]()
Ligger hun i egen seng eller?Prøve å snike oss opp i senga kanskjei sta ble det bare hyl og skrik..
jada blir gøy det. Oliver j kommer til å være i hundre hele tidenKoselig det da![]()
hehe nei ike jeg hellerHehehe, alt har sin sjarm sier de.. Er ikke så sikker jeg!![]()
SkjønnerLoomskle seg ut
generelt litt av alt egentlig
kommer an på hvem hun er med å
enormt sosial
![]()
Litt å gjøre daTja hun vil ikke legge seg ennå i alle fall
Vi skal på julelunsj på besøk, levere noen gaver, mulig vi må innom butikken. Også spise grøt, pynte treet, pakke inn gaver.. Og litt sånn![]()
God morgenGod morgen![]()
Sovet godt?God morgen![]()
oohh så gøy. vi skal ogsåMeldt oss på babysvømming, verdens beste svigermor ville ta regninga![]()
ja veldig. dere daSovet godt?
Tydeligvisja veldig. dere da
Hvor gamle må de være? Har lest både det ene og det andre vdr alderoohh så gøy. vi skal også
var i drømmeland du da?Gutten min er ett sovedyr - hadde ikke stått opp for mat engang - jeg som er og henter ham igjen.
Men fant ham i egen seng, med hodet andre veienhar vist vært utrolig ila natten og mannen vært oppe og trøstet uten at jeg har fått det med meg :O
hehe ja...godt det har vært en fin nattTydeligvis
Han sov i sengen sin i nesten hele natt, til jeg hentet han og dyttet i ham pupp og flaske
Men kan se ut til at jeg sovnet før ham, da han hadde på seg andre klær når jeg hentet ham igjen :O
Helt KOvar i drømmeland du da?![]()