ååhNå er det masse jeg ikke har fått med meg her. Har ikke vært innom på noen dager. Lille er unormalt mye urolig om dagener ikke klar til jul heller. Syns ikke babytid er gøy om dagen
![]()
hva er ikke klart da:/?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååhNå er det masse jeg ikke har fått med meg her. Har ikke vært innom på noen dager. Lille er unormalt mye urolig om dagener ikke klar til jul heller. Syns ikke babytid er gøy om dagen
![]()
hehe huff jaHører ikke etter på noe av det som blir sagt, alt er kjedelig, himling med øynene, tramping og slamring med dørene... Bare å glede seg til tenårene...![]()
20:O:OVi blir 11 stkdere da?
yes oliver j liker det mer og merHehe
Lego Er fint jahåper å på det
![]()
Åh hjelpes20:O:O
Men lego er gøy dayes oliver j liker det mer og merellers var drikkeflaskene fine
![]()
syns bare du er plagsom om du skal hjelpeMen lego er gøy datihi elsker å bygge
men pjokken i huset vill jo bygge alene nå
![]()
Nei kjenner bare enda mer på det at jeg vil hun blir fort litt større. Akkurat nå er hun ganske rolig heldigvis så kanskje det snur. Hun gulper veldig om dagen, og i tillegg så jeg et slags sår oppi ganen hennes sånn som munnsår ser ut. Kanskje det plager henne.Nei uff <3
Ikke noe godt da nei![]()
Ja hahasyns bare du er plagsom om du skal hjelpe![]()
Jeg vet ikke:-/ er det som er frustrerende. Men hun gulper mer om dagen, også ser jeg et slags sår oppi ganen hennes. Sånn hvit som munnsår ser ut. Vet ikke om det plager henne da. Skjønner ikke hvorfor hun plutselig ble sånn.ååhvondt i magen?
hva er ikke klart da:/?
Uff de dagene vill man det ja. Men så igjen ikke likevel andre dagerNei kjenner bare enda mer på det at jeg vil hun blir fort litt større. Akkurat nå er hun ganske rolig heldigvis så kanskje det snur. Hun gulper veldig om dagen, og i tillegg så jeg et slags sår oppi ganen hennes sånn som munnsår ser ut. Kanskje det plager henne.
hehe jaja..snuppa da bygger hunJa haha![]()
Hun er ikke så glad i lego :/hehe jaja..snuppa da bygger hun
hmm,så slitsomt:/ Håpe dere finner ut av det. nettene da? mye våken?:/Jeg vet ikke:-/ er det som er frustrerende. Men hun gulper mer om dagen, også ser jeg et slags sår oppi ganen hennes. Sånn hvit som munnsår ser ut. Vet ikke om det plager henne da. Skjønner ikke hvorfor hun plutselig ble sånn.
Rydding og vasking, pynte juletre og litt ellers, lage medisterkaker og storhandel. Og litt julegaver. Også bare satser jeg på at jeg har klær til julaftenog fler som ikke har fått julekortet. Også skal vi egentlig til bestemoren min i morgen, og det burde jeg virkelig.
sånn er det når vi feirer med mannen sin famÅh hjelpes![]()
okei dasåHun er ikke så glad i lego :/
Hehesånn er det når vi feirer med mannen sin fam![]()
Både åg. Det er jeg som må perle :/ hun liker å velge farger å finne deokei dasåperling det går i der?
6Hehemange barn der? Her blir det bare våre 3
![]()
hehe..okeiBåde åg. Det er jeg som må perle :/ hun liker å velge farger å finne dejeg får henne til å fyll inn i figurene da
perler rammen selv
![]()