Skravletråd

Ja, vi fortjener klapp på skuldra og vel så det synes nå jeg:) Er ikke alltid så enkelt å skal multitaske over menneskelige evner! Har du ingen til å hjelpe deg med alt som må gjøres i huset til julefeiringa?
Mannen er heldigvis veldig hjelpsom når han kommer hjem da, men han jobber jo mye da, har vært en del i helgene og nå så..
Det er sikkert å vist!

Jo jeg har mye hjelp i han jeg å :) men jeg er ikke så Flink å spørre :) men han får være med å ta alt i morgen :p
Har å en mor som står klar å senest i dag ba meg ringe med en gang det var noe.:)

Lillemor har vært en engel i dag. Spist, plundret og sovet. Vil helst sove på meg da men har kunnet legge henne i vugga uten at det blir bråk... Generelt lite skriking i dag., deilig.... Begynner jo nesten å bli bekymret for at det er noe galt :-p

God kveld, håper dere har hatt en fin dag :) Her har tuppa sovet hele dagen men håper virkelig hun sover til natta likevel. Syns kanskje hun virker litt piggere nå, snørra så voldsomt i natt og på dagen :)

Hva er planene i morgen?

får ikke håpe det går utover natten nei.
godt hun virker bedre.

i morgen reiser vi på hytta. dere da?

Ja :/ å litt sytete unger. Jeg forstår henne godt da hun er trøtt å lei av å være syk. Men man blir jammen sliten. Vi har perler i noen timer i dag :) men det er ikke så lett med en liten som ikke vill slippes ned :p
skjønner. men hun er bedre eller? feber fortsatt?

Lillemor har vært en engel i dag. Spist, plundret og sovet. Vil helst sove på meg da men har kunnet legge henne i vugga uten at det blir bråk... Generelt lite skriking i dag., deilig.... Begynner jo nesten å bli bekymret for at det er noe galt :-p
Ååh det er så deilig med sånne dager :)

Lillemor har vært en engel i dag. Spist, plundret og sovet. Vil helst sove på meg da men har kunnet legge henne i vugga uten at det blir bråk... Generelt lite skriking i dag., deilig.... Begynner jo nesten å bli bekymret for at det er noe galt :p

høres jo fantastisk ut

Back
Topp