Skravletråd

Nei uff <3
Ikke noe godt da nei :(
Nei kjenner bare enda mer på det at jeg vil hun blir fort litt større. Akkurat nå er hun ganske rolig heldigvis så kanskje det snur. Hun gulper veldig om dagen, og i tillegg så jeg et slags sår oppi ganen hennes sånn som munnsår ser ut. Kanskje det plager henne.

ååh :(vondt i magen?

hva er ikke klart da:/?
Jeg vet ikke:-/ er det som er frustrerende. Men hun gulper mer om dagen, også ser jeg et slags sår oppi ganen hennes. Sånn hvit som munnsår ser ut. Vet ikke om det plager henne da. Skjønner ikke hvorfor hun plutselig ble sånn.
Rydding og vasking, pynte juletre og litt ellers, lage medisterkaker og storhandel. Og litt julegaver. Også bare satser jeg på at jeg har klær til julaften:P og fler som ikke har fått julekortet. Også skal vi egentlig til bestemoren min i morgen, og det burde jeg virkelig.

Nei kjenner bare enda mer på det at jeg vil hun blir fort litt større. Akkurat nå er hun ganske rolig heldigvis så kanskje det snur. Hun gulper veldig om dagen, og i tillegg så jeg et slags sår oppi ganen hennes sånn som munnsår ser ut. Kanskje det plager henne.
Uff de dagene vill man det ja. Men så igjen ikke likevel andre dager :)

Uff ikke godt med sår. Det kan godt være det ja :/ håper det forsvinner snart :)

Jeg vet ikke:-/ er det som er frustrerende. Men hun gulper mer om dagen, også ser jeg et slags sår oppi ganen hennes. Sånn hvit som munnsår ser ut. Vet ikke om det plager henne da. Skjønner ikke hvorfor hun plutselig ble sånn.
Rydding og vasking, pynte juletre og litt ellers, lage medisterkaker og storhandel. Og litt julegaver. Også bare satser jeg på at jeg har klær til julaften:p og fler som ikke har fått julekortet. Også skal vi egentlig til bestemoren min i morgen, og det burde jeg virkelig.
hmm,så slitsomt:/ Håpe dere finner ut av det. nettene da? mye våken?:/

det var litt også det:( bør jo prioritere henne ja, men trenger kanskje ikke være så lenge når dere har en del å gjøre:)?

Back
Topp