oohh syns synd i deg nesten som må på shopping nåTakktakketterpå skal vi på sykehuset og ta noen blodprøver. Og så den siste julegaveshoppingen.. Seint ute sa du??
![]()
mye da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oohh syns synd i deg nesten som må på shopping nåTakktakketterpå skal vi på sykehuset og ta noen blodprøver. Og så den siste julegaveshoppingen.. Seint ute sa du??
![]()
mye igjen på lista daDer var en maskin med klær satt på å gjeste toalettet å vasketenda en ting som kan sjekkes av lista
![]()
mye her også jatuppa bæsja ut 3 håndklær på morgenenutrolig hvor mye det er plass til i en sånn liten kropp
lot henne ligge uten bleie og var sikker på hun var ferdig ... flere ganger
![]()
så bra med en god nattGod morgen! Her har vi hatt en deilig natt, og lillemor har akkurat stått opp! Har fått dusja (det er undervurdert altså!!) , satt rundstykkedeig, funnet fram julepynten, satt på maskin med klær og lagt sammen klær og lagt på plass...
Lillemor er kjempetett i nesa.. :-(
Planer for dagen rundt forbi?
fikk i deg frokost til sluttHar kommet godt i gang. Ryddet litt, pakket inn noen gaver, matet lillegutt
Frokost hadde kanskje ikke vært så dumt nå..
Enn der?
så bra med en god natt![]()
Grove rundstykker?
Må bake med på hytten selv her.
Vi har vært hos hs og noen små ærender. resten av dagen blir lek og prøve få alt i orden. reiser i morgen på hytta
ikke skummelt i det hele tatt..genial sak!Nei - men du får si om det fungerer. Synes det høres litt skummelt ut![]()
sov han lite i nattAjaj - plutt sover ennå. Ble vel en lang natt til![]()
Det høres nydelig ut!Deilig! Det er utrolig hva en god natt innimellom gjør
Squash rundstykker, veldig gode!
gikk greit hos hs? Feire jul på hytta?
Det høres nydelig ut!![]()
Jada, alt fint og flott.
Snuppa legger fint på seg. skjønner jeg ikke må bruke vekten hjemme for det blir ikke samme...legger på seg litt mer enn 200 g i uka![]()
Så fikk jeg vite vi har havnet på barselgruppe![]()
Feirer på hytta ja![]()
Det er i grunn detSå bra !alt i skjønneste orden da!
Det er i grunn det![]()
Eneste jeg vil klage litt på er værethaha
og er visst ikke snø på hytta heller:O
1t fra Bergen sentrum. Kvamskogen.Hvor har dere hytte?
Ja, her har vi pynta stua og hørt på julemusikk... Prøver å ikke se ut vinduet... Høljer ned og sidelengs... Deprimerende! Vurderer å kjøpe snø på boks å spraye vinduene...
oi skal si...stor og fin jente da6 ukers kontrollen gikk bra. Snuppa veier nå 5660g, fødselsvekta var 3860 så matvett har hun![]()
Mangler fremdeles pappa jeg :/ skulle innom Jula og kjøpe arbeidstøy, men kjørte rett forbi :O crap!Hehe du er nok ikke aleneJeg er ferdig, men har et tonn å pakke inn!