Skravletråd

God morgen :)

Her fikk vi sove til 8 :) så er eldste levert på SFO, å jeg å de to andre har vert å handlet inn så å si alt til jul :) mangler bare litt juice å en mandel nå så er alt topp ;)
Å så har jeg fått laget klar sausene til middagen , vasket, kokt å målt opp flasker å smokker. Å hengte opp 2 nye skjorter :)
Nå var det jammen herlig å sette seg ned med frokost jammen :D

Her fikk vi sove til 8 :) så er eldste levert på SFO, å jeg å de to andre har vert å handlet inn så å si alt til jul :) mangler bare litt juice å en mandel nå så er alt topp ;)
Å så har jeg fått laget klar sausene til middagen , vasket, kokt å målt opp flasker å smokker. Å hengte opp 2 nye skjorter :)
Flink du er :D

så flink du har vært! :)

Takktakk :) etterpå skal vi på sykehuset og ta noen blodprøver. Og så den siste julegaveshoppingen.. Seint ute sa du?? :p
Hehe du er nok ikke alene :P Jeg er ferdig, men har et tonn å pakke inn!

Der var en maskin med klær satt på å gjeste toalettet å vasket :) enda en ting som kan sjekkes av lista :)
åh så bra :D jeg har fått på en maskin og oppvaskmaskin + lagt på plass litt klær, men lenger kom jeg ikke. Nå har jeg ei som sover på puppen :)

tuppa bæsja ut 3 håndklær på morgenen :P utrolig hvor mye det er plass til i en sånn liten kropp :P lot henne ligge uten bleie og var sikker på hun var ferdig ... flere ganger :P

God morgen! Her har vi hatt en deilig natt, og lillemor har akkurat stått opp! Har fått dusja (det er undervurdert altså!!) , satt rundstykkedeig, funnet fram julepynten, satt på maskin med klær og lagt sammen klær og lagt på plass...

Lillemor er kjempetett i nesa.. :-(

Planer for dagen rundt forbi?

Snuppa sin tur til å være forkjøla dessverre :( Sleit skikkelig i natt da hun skulle spise. Ikke lett å drikke når man ikke får pusta med nesa!
Huff, nei det er ikke enkelt. Her er det gjerne bare ett nesebor som er tett av gangen, men likevel problematisk

Back
Topp