Åh neiEtter en heller kaosfylt avslutning på gårsdagen, starter i alle fall denne rolig.
Lillegutt nektet å finne typen fra ca halv tolv til 2><
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh neiEtter en heller kaosfylt avslutning på gårsdagen, starter i alle fall denne rolig.
Lillegutt nektet å finne typen fra ca halv tolv til 2><
Uff nei stakars lilleSnuppa sin tur til å være forkjøla dessverreSleit skikkelig i natt da hun skulle spise. Ikke lett å drikke når man ikke får pusta med nesa!
Det er helt santjaja bedre enn ingenting
Det er gøyhehe ok men gøy da.
er gøy med kjent folk på tv. sett min svigerfar og kompis av søss
TakktakkGod morgen! Lykke til dere som skal til hs![]()
UffeSnuppa sin tur til å være forkjøla dessverreSleit skikkelig i natt da hun skulle spise. Ikke lett å drikke når man ikke får pusta med nesa!
Flink du erGod morgen![]()
Her fikk vi sove til 8så er eldste levert på SFO, å jeg å de to andre har vert å handlet inn så å si alt til jul
mangler bare litt juice å en mandel nå så er alt topp
![]()
Å så har jeg fått laget klar sausene til middagen , vasket, kokt å målt opp flasker å smokker. Å hengte opp 2 nye skjorter![]()
Nå var det jammen herlig å sette seg ned med frokost jammen![]()
Hehe takk må utnytte den lille tida mini sover aleneFlink du er![]()
så flink du har vært!God morgen
Her fikk vi sove til 8så er eldste levert på SFO, å jeg å de to andre har vert å handlet inn så å si alt til jul
mangler bare litt juice å en mandel nå så er alt topp
Å så har jeg fått laget klar sausene til middagen , vasket, kokt å målt opp flasker å smokker. Å hengte opp 2 nye skjorter
Nå var det jammen herlig å sette seg ned med frokost jammen![]()
Takk, jeg håper detUff nei stakars lillehåper Hun blir fort bra igjen
god bedring
TakkUffegod bedring
![]()
Hehe du er nok ikke aleneTakktakketterpå skal vi på sykehuset og ta noen blodprøver. Og så den siste julegaveshoppingen.. Seint ute sa du??
![]()
åh så braDer var en maskin med klær satt på å gjeste toalettet å vasketenda en ting som kan sjekkes av lista
![]()
Har kommet godt i gang. Ryddet litt, pakket inn noen gaver, matet lillegutthåpe dagen fortsetter rolig. planer?
God morgenGod morgen! Lykke til dere som skal til hs![]()
Huff, nei det er ikke enkelt. Her er det gjerne bare ett nesebor som er tett av gangen, men likevel problematiskSnuppa sin tur til å være forkjøla dessverreSleit skikkelig i natt da hun skulle spise. Ikke lett å drikke når man ikke får pusta med nesa!