Skravletråd

Takk:D Har vært litt sånn bob bob, men alt i alt gått greit. Var heldig med at frøkna sov litt for seg selv og, så da fikk jeg kommet litt ajour med ting og tang:) pakket inn de siste julegavene blant annet:) når manne kommer hjem skal jeg unne meg en varm dusj kjenner jeg:D Er både svett og full av gulp!! :O og vondt i kroppen! Hehe, nå ble det jammen meg mye klaging her men.. :p
hehe jaja lo å klage etter tøff dag da:P
blir nok godt med en dusj:)
Fornøyd med gavene du har kjøpt da
hva får mannen:)?

ikke lenge siden oppdatering så nå er det ikke før nærmere 22 igjen:)

Takk:D Har vært litt sånn bob bob, men alt i alt gått greit. Var heldig med at frøkna sov litt for seg selv og, så da fikk jeg kommet litt ajour med ting og tang:) pakket inn de siste julegavene blant annet:) når manne kommer hjem skal jeg unne meg en varm dusj kjenner jeg:D Er både svett og full av gulp!! :O og vondt i kroppen! Hehe, nå ble det jammen meg mye klaging her men.. :P
Veldig lov å klage ;) spesielt når man ikke en gang kan dusje når man vil :P sambo her sa at jeg luktet gulp da vi la oss i går kveld... Håper kvelden din blir fin :)!

Nok en gave klar til å leveres. Skal egentlig være glad når julekvelden kommer å alt styret før er over :/ ikke bare bare å ordne alt med dødsfall, syke barn å baby :o

Nok en gave klar til å leveres. Skal egentlig være glad når julekvelden kommer å alt styret før er over :/ ikke bare bare å ordne alt med dødsfall, syke barn å baby :o
Huff, for en førjulstid du har hatt :( blir deilig i mellomjula da :) det er den koseligste tida syns jeg :)

Nei NP vill jeg ha en god lang dusj :)! Så det så :) mini får ligge å sprelle på Matta si in the nude i mens :p så blir vi fornøyde begge to ;)

Back
Topp