Nja, blitt mye småspising men ikke så mye ordentlig frokost :/fikk i deg frokost til slutt?
vært til hs og noen små ærender![]()
begynne pakke litt senere kanskje.
Alt ok hos hs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja, blitt mye småspising men ikke så mye ordentlig frokost :/fikk i deg frokost til slutt?
vært til hs og noen små ærender![]()
begynne pakke litt senere kanskje.
La oss si at det er lett å se hvilke jeg har pakket inner dere nøye og legger mye flid i innpakningen?
jaja, mat er det viktigsteNja, blitt mye småspising men ikke så mye ordentlig frokost :/
Alt ok hos hs?
Nei, bare sovnet litt Sent. Men litt redd for at han skal være veldig våken i natt siden ham sovet mer enn vanlig på dagtidsov han lite i natt?
hahaha jaja...skal nå rives av uanssettLa oss si at det er lett å se hvilke jeg har pakket inn![]()
håper ikke det d.Nei, bare sovnet litt Sent. Men litt redd for at han skal være veldig våken i natt siden ham sovet mer enn vanlig på dagtid
Et par ting bareoohh syns synd i deg nesten som må på shopping nå![]()
mye da?
ååhh bahh...må ut igjen da:/?Et par ting baregikk fort
men glemte self å innom Jula og få i pappa sin gave :/
Vi har også en gruppe på 5, 3 gutter og 2 jenterjaja, mat er det viktigste![]()
yes. alt fint.
Fikk vite at det er barselgruppe nå på 5...alle babyjenter![]()
Skal ut å kjøre i morgen, så tar det daååhh bahh...må ut igjen da:/?
Here's to hopinghåper ikke det d.
her ser jeg ingen fasit på det egentlig. sover like godt om natten uansett
Fiskebollermiddag i dag?
vi har ikke møttes enda.Vi har også en gruppe på 5, 3 gutter og 2 jenter
Har dere avtalt videre møter?
Vet faktisk ikke! Feirer hos svigersøster for første gang. Vil tippe multekrem eller riskremhva har dere til dessert på julaften?
do thatSkal ut å kjøre i morgen, så tar det da![]()
oohh namme...min livrettFiskeboller![]()
okei...hihiVet faktisk ikke! Feirer hos svigersøster for første gang. Vil tippe multekrem eller riskremeller begge deler
![]()
jaHere's to hoping![]()