Såpass lenge til :Ovi har ikke møttes enda.
var kun på 2-4ukers kontroll i dag vi. skal ikke på 6ukers før 14 jan.
og første tref med barsel var helt tidlig i feb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass lenge til :Ovi har ikke møttes enda.
var kun på 2-4ukers kontroll i dag vi. skal ikke på 6ukers før 14 jan.
og første tref med barsel var helt tidlig i feb.
Barsel? eller 6 ukers kotroll?Såpass lenge til :O
Ikke bare bare nei :/ fikk omsider satt på tørketrommelen å laget ferdig middag å satt på oppvaskmaskinen nå.. Har sittet i flere tiner å perlet :/åh så brajeg har fått på en maskin og oppvaskmaskin + lagt på plass litt klær, men lenger kom jeg ikke. Nå har jeg ei som sover på puppen
![]()
Så gøyut i naturen og kakekrigen
Det er litt herlig jaÅh så deilig å sove såpass lenge da![]()
så mye drre har fått gjort![]()
Tror det må være ammetåka.. Glemmer masse og sier mye feildo that![]()
Resten av husetmye igjen på lista da?
Yes kompisen røyk ut første episode hahaSå gøy![]()
Sambo hinta om risengrynsgrøt nå. Så mulig vi bytter til detoohh namme...min livrett![]()
good goodDet er litt herlig ja![]()
Godt begge delerokei...hihi
her er det visst bjørnbærkrem i år + kuleis til ungene...da er jeg blant ungene og![]()
hehe den er det helt klart lov å skylde på nåTror det må være ammetåka.. Glemmer masse og sier mye feilsom at jeg skal legge mini på skrivebordet (stellebordet) og at vi skal besøke et vennepar etter sommeren (etter jul)
har du hatt noen morsomme øyeblikk?
er da ikke så nøyeResten av husethehe neida de får tåle litt støv her å der jeg er hjemme med to små å er jammen ikke bare bare
hehe jaja...namme det ogSambo hinta om risengrynsgrøt nå. Så mulig vi bytter til det![]()
Vet du, jeg har aldri smakt kyllingnuggetsHer blir det kyllingnuggets med pommes frites, salat og bernaise![]()
åhh artigVet du, jeg har aldri smakt kyllingnuggets![]()