Skravletråd

Kjenner jeg er irritert. Trodde liksom det var vår tur til å ha nyttårsaften, men så sier mannen plutselig at det ene paret bare har bestemt seg for at de skal ha det. Så da må vi dra med oss toåring pluss baby til dem, mens alle de andre kun har en toåring hver.

Kan du ikke prate med de da hvis det var deres tur?

Kan du ikke prate med de da hvis det var deres tur?
Er kameraten til mannen, så føler liksom han må gjøre det i tilfelle. De hadde i fjor og et annet par året før. Så jeg har trodd i ett år at vi skulle ha i år. Men mannen ser ikke det store problemet som jeg gjør. Antakeligvis fordi det alltid er jeg som tar største ansvaret for ungene, og særlig minste. Evt blir vi bare hjemme alene. Jeg bare syns det er litt dårlig.

Sovnet gjorde han å men så kom den besje bleia :p så nå ligger han å koser med puppen å holder på å sovne igjen bare håper han får det til :)

Åh OK det var litt betryggende å vite :) nå blir jeg bare brukt som smokk :) håper han sovner snart

Ja, det er litt greit.. Men tror nok disse små synes det er veldig digg med flaske og mme.. Slipper og jobbe for å bli dørgende mett! Ho her har endelig sovna etter å ha ligget 1 time å smatta på en pupp... Skal være glad om brystvortene mine henger på etter det her opplegget :-p

Ja, det er litt greit.. Men tror nok disse små synes det er veldig digg med flaske og mme.. Slipper og jobbe for å bli dørgende mett! Ho her har endelig sovna etter å ha ligget 1 time å smatta på en pupp... Skal være glad om brystvortene mine henger på etter det her opplegget :-p
Haha uff nei det skal jeg å. Jeg er heldigvis ikke sår :)
Mini her sover ikke enda :/ vi har hatt noen syke besje bleier :p

Trodde mme skulle spise med lengre intervaller enn når de bare fikk mm. Går sjeldent 3 timer mellom måltid her, kan grine etter mat etter en time. Ligger på 1l i døgnet nå :S har prøvd vann, da drikker hun litt blir sur drikker litt til helt til hun blir dritsur og sluker flaska med mme etterpå. Spiser ikke mindre av den grunn. Smokken vil hun ikke ha, ihverfall ikke om hun er sulten. Kan ha opptil 6 timer mellom mat på natt men som regel 2-4 timer.
6 ukers kontroll på tirsdag, håper helsesøster har tips.

Haha uff nei det skal jeg å. Jeg er heldigvis ikke sår :)
Mini her sover ikke enda :/ vi har hatt noen syke besje bleier :p

Jeg er litt sår.. Eller mer øm tror jeg.. Men skal på apoteket å kjøpe disse kompressene i morgen tror jeg, de var helt fantastiske...

Her soves det som bare det! Så typisk! Så jeg sitter egentlig bare å venter på at jeg skal få gitt mat.. Legger jeg henne nå går det sikkert en time så er det påan igjen...

Trodde mme skulle spise med lengre intervaller enn når de bare fikk mm. Går sjeldent 3 timer mellom måltid her, kan grine etter mat etter en time. Ligger på 1l i døgnet nå :S har prøvd vann, da drikker hun litt blir sur drikker litt til helt til hun blir dritsur og sluker flaska med mme etterpå. Spiser ikke mindre av den grunn. Smokken vil hun ikke ha, ihverfall ikke om hun er sulten. Kan ha opptil 6 timer mellom mat på natt men som regel 2-4 timer.
6 ukers kontroll på tirsdag, håper helsesøster har tips.
De skal vell egentlig det. Du skal ikke prøve større måltid da? Eller? Hvor mye får hun til ett måltid?
Håper helsesøster har noen råd ja :) noen krever jo mer enn andre :)

Jeg er litt sår.. Eller mer øm tror jeg.. Men skal på apoteket å kjøpe disse kompressene i morgen tror jeg, de var helt fantastiske...

Her soves det som bare det! Så typisk! Så jeg sitter egentlig bare å venter på at jeg skal få gitt mat.. Legger jeg henne nå går det sikkert en time så er det påan igjen...
Hvordan gikk natten?

De høres veldig gode ut de kompressene :) så håper du får tak i :)

Nå var det morgen her men for første gang på lenge så føler jeg meg utvilt å klar for dagen :)

Back
Topp