Håper dere slipper det!
Alltid det jeg frykter når han sover mye på dagtid - men er ikke nødvendigvis sånn
Nei uff det orker jeg ikke.. i natt sovna hun halv 2, håper virkelig hun legger seg før i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere slipper det!
Alltid det jeg frykter når han sover mye på dagtid - men er ikke nødvendigvis sånn
Håper! TakkUff håper hun sover fint hele natten å![]()
For min del er det helt normaltNei uff det orker jeg ikke.. i natt sovna hun halv 2, håper virkelig hun legger seg før i dag!
For min del er det helt normalter nok litt derfor at jeg ikke står opp før lillegutt, men samtidig
Lurte på om det var noe jeg spiser, men klarer ikke finne ut hva :/ kutta ut sitrusfrukt, men ble ikke noe bedre.
Ikke drukket så mye brus/farris heller, men ser ingen endring..
Skal høre med lege på mandag![]()
God den. Ikke brukt den enda...får se når det blir evt. aktuelt.Fornøyd? Bruker du den ofte?
Jeg tror nok kanskje det...mener det er opp til 92 så er barn fra98Håper de har det å![]()
flinke du!!!Ryddet o skapet til mellomste nå.. Hjelpes meg3 fulle bæreposer ned klær
Men nå er alle skap ryddet i![]()
ohhh så mye godt.Endelig funnet ut av middagene
Det blir taco pizza snurrer siden vi hadde så mye kjøttdeig igjen fra i går
Å så skal vi indiske wraps ikveld
I morgen blir det svineknoke![]()
skjønner det blir slitsomt ja...men godt hun sover så lenge når hun først sovner daHåper detorker ikke være oppe til så sent. Hun sov 6t da hun først sovna, pupp og sov mer, men vil gjerne i seng litt før
![]()
oh yeahGanske Texas på posten på denne tiden av året![]()
yayyy...fått pakket inn noen her ogsåFått pakket inn enda flere julegaver![]()
pleier bli dårligere og stige til kveld...Hva er greia?formen Fin hele dagen men nå når det er kveld så stiger feberen?
det har vi hatt også nammeAh sulten! Nå blir det taco![]()
hihi skjønner du er hekta jaJeg bør ikke nærme meg Cubusjeg handler noe det hver gang
hjelpes
I dag plukket jeg med meg dette:
Vis vedlegget 150855
Vis vedlegget 150856
Vis vedlegget 150857
Vis vedlegget 150858
Neida jeg er ikke hekta på looney haha![]()
Så kosDa har vi hatt koselig besøk av bestevenninnen min m familiehennes er straks 3 mnd gammel - morsomt å se hvordan de vokser
![]()
Ble stressdusjingHehe, håper du ikke har det travelt![]()
Satser på detnei er ikke nødvendigvis lett å vite hva det er.
Håpe dere finner mer ut på mandag![]()
Vi legger junior samtidig som ossLegger dere de små før dere legger dere?