Skravletråd

Hva blir det til middag i dag?
Her tar vi noe kjempe kjapt :p så her blir det joikakaker Og potetmos :p orker ikke noe som tar lang tid når vi skal av gårde å jeg i tillegg er alene med de tre på den tiden :)

Jeg driver enda p knasker på isbiter innimellom jeg :o å vannet må enda være iskaldt ellers så er det ikke godt :p

Hahah jeg husker ikke hva jeg har pakket inn i kalenderen til barna :o så fjern går det an å bli :o er nesten like spent som dem på Hva som er inni gavene :p

Hei! Har vært innom jobben en tur op besøk i dag og teamet mitt skal ut og spise i morgen, tror jeg (og Erik) slenger oss med! Håper bare lønna har kommet inn til enten meg eller mannen, for ellers blir det lite mat ute :P

Hei! Har vært innom jobben en tur op besøk i dag og teamet mitt skal ut og spise i morgen, tror jeg (og Erik) slenger oss med! Håper bare lønna har kommet inn til enten meg eller mannen, for ellers blir det lite mat ute :P
Åh så koselig da :D hehe håper det har kommet inn lønn :)

Hva blir det til middag i dag?
Her tar vi noe kjempe kjapt :p så her blir det joikakaker Og potetmos :p orker ikke noe som tar lang tid når vi skal av gårde å jeg i tillegg er alene med de tre på den tiden :)
Ja det var det ja, godt spørsmål :P veldig greit med noe raskt ja :)

Så koselig, satser på den kommer i tide :)

Da var jeg ferdig med dagens treningsøkt, hente lillegutt :P gikk veldig fint, deilig med sol selv om den gikk ned etterhvert da :P

Hun la seg sent så jeg er litt trøtt :P Fint vær her også, skal ut etterpå å hente lillegutt :)

Ops ble ikke noe trilletur her gitt.. for ta det I morgen. .:) men fikk vært en tur på kjøpesenteret å kjøpt noen rammer ril julegaver. Så pappan kunne passe Før han skulle på jobb :)

Ops ble ikke noe trilletur her gitt.. for ta det I morgen. .:) men fikk vært en tur på kjøpesenteret å kjøpt noen rammer ril julegaver. Så pappan kunne passe Før han skulle på jobb :)
Ble ikke noen tur på oss heller - mellom mating og skift av bleier og litt mat på oss, så ble det veldig mørkt. Gleder meg til det blir lysere sånn sett.

Kommet langt med julegavene?

Back
Topp