Tusen takkÅh neimasse god bedring i heimen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkÅh neimasse god bedring i heimen
![]()
Tusen takkUff stakar håper han blir fort frisk og at dere andre slipper unna!
Tusen takkHuff, god bedring <3 håper lille slipper unna![]()
Den gikk fintUffHvordan gikk natten?
så braDen gikk finthan sovnet halv 1 å sov til halv 5
å så videre til 8
![]()
Lettere stresset nå
Leste på lappen for i kveld å jeg hadde fått det for meg at vi skulle ha med kveldsmaten vår. Men nei det var kaffemat så nå måtte jeg bakehåpte på en tur til min mormor før mannen stiller på jobb
men satser på det går nå
![]()
Idag våknet vi kl 09.00, så da fikk storebror ta seg fri fra bhgen. Kosedag hjemmenå koser han seg med frokost og en film, mens lillemor sover i nestet
![]()
5Så koseligHvor gammel er storebror?
Hun kom torsdag morgen, og vi dro lørdag formiddag. Var litt ekstra prøver og sånn som måtte tas før vi dro, så ble litt ekstra ventetid. Hadde kunna dratt hjem på fredag, men synes egentlig det var godt å være der en dag til og.Nei skjønermen fint dere koser dere. hvor lenge var dere på kalnes?
Hvordan sover hun?
Bare fryd og gammen herVerdens skjønneste lille pike
Hvordan takler storebror det? Han er jo så stor da
![]()
Frøkna mi og befinner seg stort sett på puppenForståelighun her sitter fast i puppen hele dagen så da blir det litt knotting på mobilen
![]()
JeppEr det fra 4 uker man skal gi tran?
Frøkna mi og befinner seg stort sett på puppener visst der hun trives best, for å si det sånn! Men jeg er så fæl på å legge fra meg tlf her og der, og da blir det ofte til at jeg ikke orker å gå og hente den
Så skal man jo prøve å spise og gjøre småting innimellom da, så tlf blir liksom veldig nedprioritert.
Er det helsesøster har sagt her ihvertfall.Er det fra 4 uker man skal gi tran?
Heihvordan har deres natt vært? Her har det vært litt oppstykket. Kom litt sen I seng da. Så for prøve å få sove litt etterpå. Planer for dagen? Her er der fint Vær så burde ut å gå en tur
![]()
Uff, håper dere slipper!Trodde han var ferdig å kaste opp, men nå kom det mer igjenuff stakkar. Ikke lett å prøve å holde rent og urent med en toåring, så hvis ikke vi andre får det skjønner jeg ingenting
![]()