Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mangler 8ahhh skjønner...har du mye du skal taav nå
55kg er trivselsvektaMangler 8men det går seg nok til
du da?
![]()
Det går nok fort55kg er trivselsvekta
veier 63 nå
tror ikke det tar lange stunda nei...mn stresser ikke med det...men tok kort tid sist .Det går nok fort
Jeg er 76 nåvar 68
men griner ikke om jeg går ned til 65
![]()
Jeg er 73 og vil minimum ned til 60.. Men vekta står bom stilleDet går nok fort![]()
Jeg er 76 nåvar 68
men griner ikke om jeg går ned til 65
![]()
Blir nok mer spennende i mr jaVar ikke så veldig spennende denne kampen hellerblir tøffere i morgen
![]()
Uff stakar håper han blir fort frisk og at dere andre slipper unna!Huff, storebror har fått omgangssyken virker det som. Klaga på vondt i magen i hele ettermiddag, og til slutt kasta han opp. Alene med baby i tillegg, så ringte etter mannen som kommer hjem, også er pappa her i mellomtiden. Foreløpig ser det ut til at han har fått en lettversjon, for han sovnet fort. Redd for at minste skal få det og, hun ammes jo ikke heller![]()
Jeg også!Fy men jeg er lei av å blø nå![]()
Ikke så veldig spennende neiVar ikke så veldig spennende denne kampen hellerblir tøffere i morgen
![]()
Huff, god bedring <3 håper lille slipper unnaHuff, storebror har fått omgangssyken virker det som. Klaga på vondt i magen i hele ettermiddag, og til slutt kasta han opp. Alene med baby i tillegg, så ringte etter mannen som kommer hjem, også er pappa her i mellomtiden. Foreløpig ser det ut til at han har fått en lettversjon, for han sovnet fort. Redd for at minste skal få det og, hun ammes jo ikke heller![]()
Her våknet endelig mannen. Fikk satt på Michael McIntyre og hentet litt chips
Tester ut teorien om at vørterøl skal gi mer melk ^-^
Litt rask til å legge utHer våknet endelig mannen. Fikk satt på Michael McIntyre og hentet litt chips
Håper det hjelperHer våknet endelig mannen. Fikk satt på Michael McIntyre og hentet litt chips