ååhh hva spiller duHehe - har monster, men liker monsteret mitt jeg da ^-^ gamer pc som jeg ikke får brukt :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååhh hva spiller duHehe - har monster, men liker monsteret mitt jeg da ^-^ gamer pc som jeg ikke får brukt :/
Ikke så mye nå. Men ut ifra humøret, alt fra kommander keen (i nostalgiske perioder) til Oblivion og dragon age. Små perioder med Wowååhh hva spiller du
Hehe jahehe skjønner hun ikke klarte vente jg
Gadd ikke bytte for jeg satt her å trykket p ventet på kampen ;phaha huff..må ikke se på sånn møkk
kjenner kun til wow heheIkke så mye nå. Men ut ifra humøret, alt fra kommander keen (i nostalgiske perioder) til Oblivion og dragon age. Små perioder med Wow
Men ikke noe som lar seg gjøre med en plutt![]()
hadde nok gjort det samme selvHehe ja![]()

hehe ser denGadd ikke bytte for jeg satt her å trykket p ventet på kampen ;p
Hahah jeg var alltid borti å plukket i min jeg åhadde nok gjort det samme selv![]()
jaja nam det sikkert hihiKald middagamerikansk gryte
![]()
flinka hihiRakk jammen å bytte ei bæsje bleie å sette på en tørketrommel til før kampennå tilbake i sofaen med tobben på puppen
![]()
Ikke nye man får med seg heller når man er klistret er å på eBayhehe ser den
det er ulempen ja hahaHahah jeg var alltid borti å plukket i min jeg åmen var ikke så gøy når alle de andre kunne spise sin å jeg hadde spist min
så sluttet fort med det
![]()
hehe nei ebay er farligIkke nye man får med seg heller når man er klistret er å på eBay![]()
Jaddajaja nam det sikkert hihi
Heheflinka hihi
det skjønner jeg godt. må ha vært ganske sulten nå da velJaddafikk ikke spist mere enn noen få gafler til middag så var veldig greit å kunne spise litt nå
![]()