Skravletråd

Lettere stresset nå :o
Leste på lappen for i kveld å jeg hadde fått det for meg at vi skulle ha med kveldsmaten vår. Men nei det var kaffemat så nå måtte jeg bake :o håpte på en tur til min mormor før mannen stiller på jobb :) men satser på det går nå :)

Lettere stresset nå :eek:
Leste på lappen for i kveld å jeg hadde fått det for meg at vi skulle ha med kveldsmaten vår. Men nei det var kaffemat så nå måtte jeg bake :eek: håpte på en tur til min mormor før mannen stiller på jobb :) men satser på det går nå :)

åh hva skal dere på?

Idag våknet vi kl 09.00, så da fikk storebror ta seg fri fra bhgen. Kosedag hjemme :) nå koser han seg med frokost og en film, mens lillemor sover i nestet :)

Idag våknet vi kl 09.00, så da fikk storebror ta seg fri fra bhgen. Kosedag hjemme :) nå koser han seg med frokost og en film, mens lillemor sover i nestet :)

Så koselig :) Hvor gammel er storebror?

Nei skjøner:) men fint dere koser dere. hvor lenge var dere på kalnes?
Hvordan sover hun? :)

Bare fryd og gammen her:) Verdens skjønneste lille pike:)
Hvordan takler storebror det:)? Han er jo så stor da:)
Hun kom torsdag morgen, og vi dro lørdag formiddag. Var litt ekstra prøver og sånn som måtte tas før vi dro, så ble litt ekstra ventetid. Hadde kunna dratt hjem på fredag, men synes egentlig det var godt å være der en dag til og.

Hun sover bra, men er som sagt veldig avhengig av kroppsvarme og pupp. Har en periode på dagen hvor hun kan sove for seg selv. Så skjønner at jeg skulle hatt et bæresjal! Det hadde vært gull nå! Men sover ca 20 t i døgnet da:) Hva med frøkna di?

Storebror har for det meste vært veldig fornøyd! Han koser og stryker og susser på lillesøster og syns hun er verdens søteste♡ Men ikke alt som er like gøy da, og har vært litt sjalu. Men ikke mer enn forventet. I går ble han overraska med nytt rom da han kom hjem fra skolen. Pappa hadde kjøpt ny seng + div og laga skikkelig storgutterom til han. Så da var han veldig fornøyd;)
Hva med OJ da?

Forståelig :) hun her sitter fast i puppen hele dagen så da blir det litt knotting på mobilen :P
Frøkna mi og befinner seg stort sett på puppen:D er visst der hun trives best, for å si det sånn! Men jeg er så fæl på å legge fra meg tlf her og der, og da blir det ofte til at jeg ikke orker å gå og hente den:P Så skal man jo prøve å spise og gjøre småting innimellom da, så tlf blir liksom veldig nedprioritert.

Frøkna mi og befinner seg stort sett på puppen:D er visst der hun trives best, for å si det sånn! Men jeg er så fæl på å legge fra meg tlf her og der, og da blir det ofte til at jeg ikke orker å gå og hente den:p Så skal man jo prøve å spise og gjøre småting innimellom da, så tlf blir liksom veldig nedprioritert.

:)

Ble dere enige om navn?

Hei ;) hvordan har deres natt vært? Her har det vært litt oppstykket. Kom litt sen I seng da. Så for prøve å få sove litt etterpå. Planer for dagen? Her er der fint Vær så burde ut å gå en tur :)

Hei ;) hvordan har deres natt vært? Her har det vært litt oppstykket. Kom litt sen I seng da. Så for prøve å få sove litt etterpå. Planer for dagen? Her er der fint Vær så burde ut å gå en tur :)

Hun la seg sent så jeg er litt trøtt :P Fint vær her også, skal ut etterpå å hente lillegutt :)

Trodde han var ferdig å kaste opp, men nå kom det mer igjen:( uff stakkar. Ikke lett å prøve å holde rent og urent med en toåring, så hvis ikke vi andre får det skjønner jeg ingenting:o

Trodde han var ferdig å kaste opp, men nå kom det mer igjen:( uff stakkar. Ikke lett å prøve å holde rent og urent med en toåring, så hvis ikke vi andre får det skjønner jeg ingenting:eek:
Uff, håper dere slipper!

Back
Topp