Det har min å gjort en stund nå men det løsner nok snartJeg er 73 og vil minimum ned til 60.. Men vekta står bom stille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har min å gjort en stund nå men det løsner nok snartJeg er 73 og vil minimum ned til 60.. Men vekta står bom stille
Her er det å bare pupp i dagSitter pal i soffan med puppegutten min <3 sambo er på jobb i Bergen, så blir ikke gjort så mye herblir et eple til kveldsmat
![]()
Usj håper det snart er overJeg også!
Jaa litt leiUsj håper det snart er over
Er vel bare å sitte daHer er det å bare pupp i dag![]()
Håper detDet har min å gjort en stund nå men det løsner nok snart![]()
Håper på detEr vel bare å sitte datror det blir tidlig kveld her. Trøtt begge to
![]()
Håper du får det snartUhu jeg vil sove..
Hun sover, men e trenger mye kroppsvarme og kos ♡ Og pupp!hei
kjekt du titter innom. hihi
hvordan sover hun?
ok med amming?
Du ogHåper du får det snart![]()
Om ca 2 timerDu og![]()
Det tar opp mye tid jaSom dere skravler her inne da![]()
Hadde faktisk tenkt å få skravla litt i desember, men kjenner at baby, hus og familie tar mye tid og energi nå. Så blir nok bare å titte litt innom. Kommer sterkere tilbake senere![]()
ForståeligSom dere skravler her inne da![]()
Hadde faktisk tenkt å få skravla litt i desember, men kjenner at baby, hus og familie tar mye tid og energi nå. Så blir nok bare å titte litt innom. Kommer sterkere tilbake senere![]()
Hihi hun har sovna nå så krysser fingrene for at det er mer enn en powernapOm ca 2 timer![]()
Får håpe detHihi hun har sovna nå så krysser fingrene for at det er mer enn en powernap![]()