Jakoselig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jakoselig![]()
Ja :/ tror jeg kan glemme den altsåhehe nei blir hardt å få til ..
Åh så koselig daHei! Har vært innom jobben en tur op besøk i dag og teamet mitt skal ut og spise i morgen, tror jeg (og Erik) slenger oss med! Håper bare lønna har kommet inn til enten meg eller mannen, for ellers blir det lite mat ute![]()
Nei det skjønner jeg. Håper det blir koseligJagleder meg til å se han men gleder meg ikke til å være det med xen.. Heldigvis skal mor være med så jeg håper han holder seg langt borte fra oss
Ja vi har også sånne, veldig koseligJadet er gøy med slike bøker
nå hat alle tre hver sin bok
![]()
Det ville hun heldigvisIkke santuff håper hun vill ligge godt
![]()
Hehe jaSå til de grader å det![]()
Ja stresser ikke med det, men går det er det jo kultJa :/ tror jeg kan glemme den altsåmen får se hvor langt jeg kommer
![]()
Ja det var det ja, godt spørsmålHva blir det til middag i dag?
Her tar vi noe kjempe kjaptså her blir det joikakaker Og potetmos
orker ikke noe som tar lang tid når vi skal av gårde å jeg i tillegg er alene med de tre på den tiden
![]()
Hihi ja det er godt men jeg er ikke like vill etter detJeg driver enda p knasker på isbiter innimellom jegå vannet må enda være iskaldt ellers så er det ikke godt
![]()
Haha morsomt det daHahah jeg husker ikke hva jeg har pakket inn i kalenderen til barnaså fjern går det an å bli
er nesten like spent som dem på Hva som er inni gavene
![]()
Så koselig, satser på den kommer i tideHei! Har vært innom jobben en tur op besøk i dag og teamet mitt skal ut og spise i morgen, tror jeg (og Erik) slenger oss med! Håper bare lønna har kommet inn til enten meg eller mannen, for ellers blir det lite mat ute![]()
Hun la seg sent så jeg er litt trøttFint vær her også, skal ut etterpå å hente lillegutt
![]()
Har så fredagsfølelse i dag, er det virkelig bare onsdag?![]()
Ble ikke noen tur på oss heller - mellom mating og skift av bleier og litt mat på oss, så ble det veldig mørkt. Gleder meg til det blir lysere sånn sett.Ops ble ikke noe trilletur her gitt.. for ta det I morgen. .men fikk vært en tur på kjøpesenteret å kjøpt noen rammer ril julegaver. Så pappan kunne passe Før han skulle på jobb
![]()