Prøvde rekne ut hvor mange oldebarn min mormor har men jeg kom jaggu ikke langtjeg husker ikke hvor mange barn alle søskenbarna mine har
![]()
Stor familie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde rekne ut hvor mange oldebarn min mormor har men jeg kom jaggu ikke langtjeg husker ikke hvor mange barn alle søskenbarna mine har
![]()
Haha - så gøyHahah jeg husker ikke hva jeg har pakket inn i kalenderen til barnaså fjern går det an å bli
er nesten like spent som dem på Hva som er inni gavene
![]()
Hei! Har vært innom jobben en tur op besøk i dag og teamet mitt skal ut og spise i morgen, tror jeg (og Erik) slenger oss med! Håper bare lønna har kommet inn til enten meg eller mannen, for ellers blir det lite mat ute![]()
Hm nei ikke godt å si! Men bra det er mindre gulp daGulping er det blitt litt mindre av. Har prøvd å redusere eget inntak av melk, vet ikke om det er derfor eller bare tilfeldig :/
Ble ikke noen tur på oss heller - mellom mating og skift av bleier og litt mat på oss, så ble det veldig mørkt. Gleder meg til det blir lysere sånn sett.
Kommet langt med julegavene?
Hørtes godt ut med en lang hvil daVi skal/skulle bare ut og gå litt, men ble visst til at vi sovnet på sofaen fra 9.30 til 13 :O
Så har vi puppet - han bruker goooood tid![]()
Hehe bra det ikke bare er megTrodde det var lørdag i natt jeg... forvirret ><
Så braOps ble ikke noe trilletur her gitt.. for ta det I morgen. .men fikk vært en tur på kjøpesenteret å kjøpt noen rammer ril julegaver. Så pappan kunne passe Før han skulle på jobb
![]()
HeheHar virkelig ikke følelse av noen dag lengre :O sjeldent ihvertfall; )
Så koseligFort gjort. Plutselig går timene så er det jo mørkt. Ja lysere og litt varmereher blir det bilde av jenta fra fotografen til de fleste i fam. Så med tanke på det har jeg ikke så mange igjen. Men må kjøpe til noen få. Der da?
Så koselighar laget bildekalender til besteforeldre og ymse ^-^
Og for første gang siden....I det hele tatt! så er gavene til alle I orden!!
Håper å detNei det skjønner jeg. Håper det blir koselig![]()
Åhh er så fysen på sjokolade eller brus. Eller bare noe søtt. Ikke nok med at det var på slutten av graviditeten men også etter hun er født :O hjelpes å jeg som skal inn I brudekjole til sommeren.
Høres lurt ut! Jo tidligere jo bedre og greit å få gjort det med mannen daSå koselig dadeilig å Være ferdig da. Jeg tenker vi for handle ferdig til fredag når mannen har fri (for engang skyld).
JaStor familie![]()
Hahah ikke santHaha - så gøylitt ekstra spenning for alle sammen da
![]()
Er (fremdeles) godtemums her og.. men spist opp sjokoladen og brus blir det lite av siden lillegutt får vondt I magen av det...Åhh er så fysen på sjokolade eller brus. Eller bare noe søtt. Ikke nok med at det var på slutten av graviditeten men også etter hun er født :O hjelpes å jeg som skal inn I brudekjole til sommeren.