Skravletråd

Her har det vært en slapp dag - men fikk brettet tilsvarende tre klesvasker og lagt det på plass - bare det var greit å få unna.

Litt spent på hvordan lillegutt vil være våken utover, har stort sett sovet fra 9 til 14 og småtullet siden kl 15.

Hei! Har vært innom jobben en tur op besøk i dag og teamet mitt skal ut og spise i morgen, tror jeg (og Erik) slenger oss med! Håper bare lønna har kommet inn til enten meg eller mannen, for ellers blir det lite mat ute :P

Hørtes koselig ut :) satse på pengene er kommet da. Skulle ha vært innom jobben jeg også, men har utsatt det. Hun har Vært så grinete de siste dagene. Men snart må en jo komme seg innom.

Ble ikke noen tur på oss heller - mellom mating og skift av bleier og litt mat på oss, så ble det veldig mørkt. Gleder meg til det blir lysere sånn sett.

Kommet langt med julegavene?

Fort gjort. Plutselig går timene så er det jo mørkt. Ja lysere og litt varmere :) her blir det bilde av jenta fra fotografen til de fleste i fam. Så med tanke på det har jeg ikke så mange igjen. Men må kjøpe til noen få. Der da?

Ops ble ikke noe trilletur her gitt.. for ta det I morgen. .:) men fikk vært en tur på kjøpesenteret å kjøpt noen rammer ril julegaver. Så pappan kunne passe Før han skulle på jobb :)
Så bra :) mange gaver igjen?

Fort gjort. Plutselig går timene så er det jo mørkt. Ja lysere og litt varmere :) her blir det bilde av jenta fra fotografen til de fleste i fam. Så med tanke på det har jeg ikke så mange igjen. Men må kjøpe til noen få. Der da?
Så koselig :) har laget bildekalender til besteforeldre og ymse ^-^

Og for første gang siden....I det hele tatt! så er gavene til alle I orden!!

Så koselig :) har laget bildekalender til besteforeldre og ymse ^-^

Og for første gang siden....I det hele tatt! så er gavene til alle I orden!!

Så koselig da:) deilig å Være ferdig da. Jeg tenker vi for handle ferdig til fredag når mannen har fri (for engang skyld).

Åhh er så fysen på sjokolade eller brus. Eller bare noe søtt. Ikke nok med at det var på slutten av graviditeten men også etter hun er født :O hjelpes å jeg som skal inn I brudekjole til sommeren :P.

Åhh er så fysen på sjokolade eller brus. Eller bare noe søtt. Ikke nok med at det var på slutten av graviditeten men også etter hun er født :O hjelpes å jeg som skal inn I brudekjole til sommeren :P.

Hehe jeg også :P har Julebrus :D men det blir ikke før i kveld :)

Er (fremdeles) godtemums her og.. men spist opp sjokoladen og brus blir det lite av siden lillegutt får vondt I magen av det...

Så blir druer her :)

Back
Topp