ja går unna med bleier nå...hehe
men mm. bæsjen er lett å tørke vekk da. den første bæsjen er jo så seig hehe
Ja veldig greit å vaske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja går unna med bleier nå...hehe
men mm. bæsjen er lett å tørke vekk da. den første bæsjen er jo så seig hehe
Vi prøver fortsatt - han rar mye bedre nå og ikke sår lenger (så lagt fra meg skjold). Men tror det tar ca 5-8min før han suger "på tomgang" :/ så mme kommer fremdeles etterhihi ok. hvordan er det med ammingen nå+
Prøver fortsatt?![]()
ja ser den. da er jo kinogavekort knall.Ja syns det, noen som er litt vanskelig å kjøpe til.. Er til gutt og jente på 9 år
ja huff, grusomtStakar hytta mi da, Synne herjer nok der nå![]()
nei, supertJa veldig greit å vaskeog hun blir ikke sår av den heller
![]()
godt du ikke r sårVi prøver fortsatt - han rar mye bedre nå og ikke sår lenger (så lagt fra meg skjold). Men tror det tar ca 5-8min før han suger "på tomgang" :/ så mme kommer fremdeles etter
mhmja huff, grusomt
HeheheTror han her bryr seg litt mer enn jeg gjør![]()
men nå er det unntakstilstand
![]()
Aner ikke, håper ikke detJa og skal det ikke bare bli mer og mer vind da, noe med klima å gjøre![]()
Alt hjelpervarmer godt det hahaha![]()
Næsj da, nicki og jeg har funnet ut at det ikke er så farligbarbering ja...tror jeg skulle fjernet under arma her![]()
Nei, bare adventspynt pluss julekalender (rød duk, kurv med gaver og en nisse). Må vaske litt før jeg pynter til jul..Ja ikke mye julestemning her hellerHar dere funnet frem julepynten?
Her ogsåNei, bare adventspynt pluss julekalender (rød duk, kurv med gaver og en nisse). Må vaske litt før jeg pynter til jul..![]()
Det var det vi gikk for i fjor ^-^ veldig populærtFått kjøpt to julegaver til i dagkinogavekort
![]()
Nja - er vel mer for ham :/ kjedelig å suge når det ikke kommer noe..godt du ikke r sår
syns det høres slitsomt ut for deg![]()
Nei, bare adventspynt pluss julekalender (rød duk, kurv med gaver og en nisse). Må vaske litt før jeg pynter til jul..![]()