Skravletråd

Ja, det er så gøy å følge med. Tror du på gull;)?

Er ikke like overbevist i år som tidligere. Synes heller ikke det var overbevisende i Møbelringen cup, forferdelig forsvarsspill! Og da blir det fort tungt å vinne kamper om det ikke stenges bakover både av forsvar og keepere! Men, lever jo litt i håpet om at de skal ha med gullmedaljer hjem!

Er så greit å få litt ekstra oppmerksomhet også - så ikke alt og alle skal være "på" lillesøster kan jeg tenke meg :)

Hvordan var det for ham å få dere begge hjem?

Helt klart:love2
Han var veldig blid i går, og ikke så skeptisk lenger nå. Skal hele tiden bort å kose og se på henne

Ja! Må jo ikke "pakke vekk" puppen! Hva er det for noe tull? ;)

Pass på at du ikke blir kald da :/
Uhh ja det er problem her også! Fryser sånn på puppen om natten, litt redd for å få betennelse :/ men har ikke fått det på 1 mnd så er kanskje ikke så lett å få det av det..?

Er ikke like overbevist i år som tidligere. Synes heller ikke det var overbevisende i Møbelringen cup, forferdelig forsvarsspill! Og da blir det fort tungt å vinne kamper om det ikke stenges bakover både av forsvar og keepere! Men, lever jo litt i håpet om at de skal ha med gullmedaljer hjem!
nei det er sant. det forsvaret er helt crap. må ta seg sammen der. ellers savner jeg keeper , kunne tatt bort grimsbø

pampers er noe crap. skulle bare bruke en sånn gratis prøve...

nei det er sant. det forsvaret er helt crap. må ta seg sammen der. ellers savner jeg keeper , kunne tatt bort grimsbø

Synes verken Grimsbø eller Solberg viste seg positivt fram i cupen.. Men, lov å håpe at de kanskje sparer kruttet til nå ;-)
Spennende blir det iallefall! :-) åå, nå gleder jeg meg skikkelig!

Synes verken Grimsbø eller Solberg viste seg positivt fram i cupen.. Men, lov å håpe at de kanskje sparer kruttet til nå ;-)
Spennende blir det iallefall! :) åå, nå gleder jeg meg skikkelig!
nei agree, men syns solberg var hakket bedre...ville hatt Lunde der.

Back
Topp