Kom ikke skikkelig før dag 2-3hehe janår hadde du fullt med melk denne gangen?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom ikke skikkelig før dag 2-3hehe janår hadde du fullt med melk denne gangen?
![]()
Ja, det er så gøy å følge med. Tror du på gullFørjulstidens største begivenhet i denne heimen! ;-)
Hun her kan legges i egen seng hvis hun sover dypt, men ikke vits å legge henne der hvis hun er våkenHer var det ikke snakk om oppi sin seng i nattHun skulle ligge inntil
![]()
Tja, handle i alle fallPlaner for dagen da?
Ja, det er så gøy å følge med. Tror du på gull?
Er så greit å få litt ekstra oppmerksomhet også - så ikke alt og alle skal være "på" lillesøster kan jeg tenke meg
Hvordan var det for ham å få dere begge hjem?

hihi ok. hvordan er det med ammingen nå+Hihimorsomt
Her liker han å sove med oss, men ligger på ryggen - han vekker meg for mat, men må overtales til å ta puppen![]()
Uhh ja det er problem her også! Fryser sånn på puppen om natten, litt redd for å få betennelse :/ men har ikke fått det på 1 mnd så er kanskje ikke så lett å få det av det..?Ja! Må jo ikke "pakke vekk" puppen! Hva er det for noe tull?
Pass på at du ikke blir kald da :/
oki bra. her spruter det utover i dag hahaKom ikke skikkelig før dag 2-3![]()
Gleder megHåndball i dag, weeeeee![]()
nei, men er nå koselig ha de nært også hihiHun her kan legges i egen seng hvis hun sover dypt, men ikke vits å legge henne der hvis hun er våken![]()
Heheoki bra. her spruter det utover i dag haha
Oj. skal på leos med farmor og farfar.Tja, handle i alle falldere?
nei det er sant. det forsvaret er helt crap. må ta seg sammen der. ellers savner jeg keeper , kunne tatt bort grimsbøEr ikke like overbevist i år som tidligere. Synes heller ikke det var overbevisende i Møbelringen cup, forferdelig forsvarsspill! Og da blir det fort tungt å vinne kamper om det ikke stenges bakover både av forsvar og keepere! Men, lever jo litt i håpet om at de skal ha med gullmedaljer hjem!
det er bra...men får ike tømt de skikkelig hmmHeheherlig med godt med melk
hun her får også mer enn nok heldigvis
![]()
nei det er sant. det forsvaret er helt crap. må ta seg sammen der. ellers savner jeg keeper , kunne tatt bort grimsbø
Ja jeg har ikke testa de denne gangenpampers er noe crap. skulle bare bruke en sånn gratis prøve...
nei agree, men syns solberg var hakket bedre...ville hatt Lunde der.Synes verken Grimsbø eller Solberg viste seg positivt fram i cupen.. Men, lov å håpe at de kanskje sparer kruttet til nå ;-)
Spennende blir det iallefall!åå, nå gleder jeg meg skikkelig!