Jeg ogAkkurat ^-^ husker jeg lå sidelengs med beina opp av karet for å få magen underhehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogAkkurat ^-^ husker jeg lå sidelengs med beina opp av karet for å få magen underhehe
Hehe, lov detjeg gjorde iallefall![]()
Vi så Gjøkeredet!Netflix ftw - så på buffy, er nå over på death note
Du?
Åååå den er tristSå koshva dere ser?
Her er det film ( the champ) med kose hartnettå tortilla chips
![]()
Har dere sett den før?Skal se nytt på nytt nå og så tror jeg det blir Bølgen etterpå![]()
Uhh så kjedelig! Har ikke fulgt med jeg, meldt skikkelig dårlig vær?Jammen godt vi har planlagt inneaktiviteter denne helgen. Synne skal vist herje :/
Jaja er det så farligja magisk...litt kaotisk hus dog hehe
KoseligNå sover hun på fanget hihi
Hehe ja, det er det hun helst vil ha...jaa . her var puppa smokk med oj hihi.
Awwww så søtDette er favoritten![]()
Ja :/ rekord mye nedbør. Skjer vist bare en gang i løpet av 25-50 årUhh så kjedelig! Har ikke fulgt med jeg, meldt skikkelig dårlig vær?![]()
Sov godt du åSov godt!
Ja :/ rekord mye nedbør. Skjer vist bare en gang i løpet av 25-50 år
http://www.dagbladet.no/2015/12/04/nyheter/innenriks/ver/ekstremver/42258989/
Kapitulert vi og - men i den forstand at vi har funnet frem en smokk.Blir en rolig innehelg ja! Rusker og river godt allerede! Nå har jeg måttet kapitulere å gi lillemor litt flaske med NAN.. Vræling i hele kveld. Henger konstant i en pupp, blir så sår :-(
Kapitulert vi og - men i den forstand at vi har funnet frem en smokk.
Hyl og skrik siden litt over 11 - til skutt var også puppen frustrerende. Får se om smokken er bedre?
God morgenGod morgen! Sovet godt i natt. Lillemor våknet bare en gang i natt![]()
Ja, smokken hjalp den. Sovnet alle sammen og så vekket jeg ham ca 5 for mat; måtte overtales til å spise littHuff! Roet det seg med smokken?
Sovnet godt her for å si det sånn!
Men kan ikke drive å gi nan heller.. Vondt nok i magen sin.. :-(
Hu her vil ikke ta smokk, og det merkes! Nå skal jeg ivei å kjøpe Trøst smokk i dag, som da blir type nr 6 vi prøver..
Prøv med hipp i stede for nan, den skal være lettere for magenHuff! Roet det seg med smokken?
Sovnet godt her for å si det sånn!
Men kan ikke drive å gi nan heller.. Vondt nok i magen sin.. :-(
Hu her vil ikke ta smokk, og det merkes! Nå skal jeg ivei å kjøpe Trøst smokk i dag, som da blir type nr 6 vi prøver..