Skravletråd

Ja kan jo håpe man slipper unna den værste sjalusien...
jeg var visst ekstrem sjalu...men var litt ekstra også pga min søster hadde hoftefeil og måtte naturlig nok følges opp mye mer
Ja får håpe det:)
Åå ja kan tenke det blir litt ekstra da ja.
Ei jeg var på barseltreff med nå har to jenter, og hun kan ikke gå fra de to sekunder engang. Storesøster er visst ikke grei med lillesøster, fryktelig sjalu. Har vært sånn fra start og nå er minste ett år:o

Må dusje i kveld ass, skjemmes snart :P blir lettere neste uke uansett for da jobber sambo vanlig uke:) har jobba 12 - 20 uka her..
Greit det da - dusj høres ikke feil ut. Men mest gleder jeg meg til å kunne bade igjen - eventuelt fått badet med lillegutt :)

Greit med vanlig jobbuke ja!

Hva ser du?

Deilig å duppe litt da :) slumra en halvtime i sted jeg også ;)
Veldig deilig - men tenker at jeg heller får ta oss opp i sengen hvis jeg skal sovne; da slipper jeg å lure på om kattene prøver å legge seg med ham I nestet (ikke at de har prøvd, men man vet aldri)

Veldig deilig - men tenker at jeg heller får ta oss opp i sengen hvis jeg skal sovne; da slipper jeg å lure på om kattene prøver å legge seg med ham I nestet (ikke at de har prøvd, men man vet aldri)
Kan bli fristende for pusene det ja :) varmt og godt og menneskekontakt :)

Storebror ville ikke ha, tok totten.. Lillegutt elsker smokkene sine :D tok mam på første forsøk.. Håper snuppa vil bli glad i denne :D enklere med smokk synes jeg :)
jaa . her var puppa smokk med oj hihi.

Ja får håpe det:)
Åå ja kan tenke det blir litt ekstra da ja.
Ei jeg var på barseltreff med nå har to jenter, og hun kan ikke gå fra de to sekunder engang. Storesøster er visst ikke grei med lillesøster, fryktelig sjalu. Har vært sånn fra start og nå er minste ett år:eek:
ja så mye mer stell osv. hun hadde spesialsydde bukser hhe
oi såpass høres slitsomt ut

Back
Topp