Skravletråd

I går handla jeg en del julegaver:) ble på nett, orker ikke styre med å ut. Selvom jeg egentlig ville støtte opp lokalt. Handla også ti digitale filer av fotografen, så håper jeg får de på mandag så jeg kan bestille litt bilder til julegaver:) også bestilte jeg lillelam dress i 86 til mini på tilbud:D

Deilig å få det unna! :D Vi har også bestilt bilder til julegaver, var å henta de i går, men skal ut å kjøpe rammer da :)

Deilig å få det unna! :D Vi har også bestilt bilder til julegaver, var å henta de i går, men skal ut å kjøpe rammer da :)
Greit når man har bilder å bruke til det, da blir julegaver veldig enkelt:)
Jeg kjøper ikke rammer, for folk har gjerne en fast de vil bruke som er lik på de andre bilder de har:)

I går handla jeg en del julegaver:) ble på nett, orker ikke styre med å ut. Selvom jeg egentlig ville støtte opp lokalt. Handla også ti digitale filer av fotografen, så håper jeg får de på mandag så jeg kan bestille litt bilder til julegaver:) også bestilte jeg lillelam dress i 86 til mini på tilbud:D
Lillelam-dressene er så gode :)

Snuppa sover på puppen og da kommer det jo melk innimellom. Nå kom det og akkurat da slapp hun taket og fikk spruten midt i fjeset :P Våknet ikke hehe :P

Blir en rolig innehelg ja! Rusker og river godt allerede! Nå har jeg måttet kapitulere å gi lillemor litt flaske med NAN.. Vræling i hele kveld. Henger konstant i en pupp, blir så sår :-(
Uff :( nei da er det godt å kunne gi flaske :( håper du er litt mindre sår i dag :(

Ja det blir ikke mye sprell utfor dørene :/ pepperkake baking å julekort er bedre ;)

Snuppa sover på puppen og da kommer det jo melk innimellom. Nå kom det og akkurat da slapp hun taket og fikk spruten midt i fjeset :P Våknet ikke hehe :P
Hehe

Min sovner også ved puppen, men ingen risiko for sprut her ;)

Back
Topp