Biff og fløtegratinerte poteterMiddag i dag? Taco her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Biff og fløtegratinerte poteterMiddag i dag? Taco her![]()
JaaDen var tristblir jo så "glad" i personene når de er så gode som det på en måte
Det er lurtJaaholder meg unna triste filmer for tiden
![]()
Og enkelte sanger også gitt.. Tårene trilla da jeg hørte DDE's verdens fineste stjerneguttDet er lurt![]()
Uffnei da er det godt å kunne gi flaske
håper du er litt mindre sår i dag
Ja det blir ikke mye sprell utfor dørene :/ pepperkake baking å julekort er bedre![]()
Jeg ga også flaske noen ganger da puppene bare måtte få seg en pause. Gikk helt fint detHun tok flaska greit da, så vet jeg det! Ikke problemer med amming etterpå heller![]()
Litt bedre i dag, men kjennes jo! Men men, sånn er det..
Deilig daGrøt å pizza![]()
Nam nam! Det er det lenge siden jeg har spist det!Biff og fløtegratinerte poteter![]()
De var på tilbud på babyshop i går iallfallHar foreløpig bare en i str 56, men kommer til å kjøpe en større etterhvert![]()
Hos meg fikk han flaske 3 dager mens sårene grodde - så hadde jeg noen dager med skjold; likevel gikk det greit å ta puppen etterpå - så trenger ikke være ett problemHun tok flaska greit da, så vet jeg det! Ikke problemer med amming etterpå heller![]()
Litt bedre i dag, men kjennes jo! Men men, sånn er det..
Samme her - er noe overskudd av hormoner fremdeles, like greit å unngåJaaholder meg unna triste filmer for tiden
![]()
jojo,men for begge gjerne.Nja - er vel mer for ham :/ kjedelig å suge når det ikke kommer noe..
Ah sånn - Nja, synes det er litt koselig så klarer ikke helt å legge det fra megjojo,men for begge gjerne.
må jo heller bare gi mme da![]()
Godt det jaNam nam! Det er det lenge siden jeg har spist det!
JeppSamme her - er noe overskudd av hormoner fremdeles, like greit å unngå
Men av og til kan reklamene på tv være nok :/ spesielt sånn nå før jul hvor det ligger mellom linjene hvor heldige vi er i forhold til andre - ajajJepp![]()
Hehe jaMen av og til kan reklamene på tv være nok :/ spesielt sånn nå før jul hvor det ligger mellom linjene hvor heldige vi er i forhold til andre - ajaj
Lurer på om jeg skal snooze litt
Tassen har faktisk sovna av seg selv oppi nestet TO ganger i dag! Det var en stund siden sistSnuppa sover på puppen som vanlig<3