Så bra, ja jeg tenkte det kunne passeDet var det vi gikk for i fjor ^-^ veldig populært![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra, ja jeg tenkte det kunne passeDet var det vi gikk for i fjor ^-^ veldig populært![]()
I går handla jeg en del julegaverble på nett, orker ikke styre med å ut. Selvom jeg egentlig ville støtte opp lokalt. Handla også ti digitale filer av fotografen, så håper jeg får de på mandag så jeg kan bestille litt bilder til julegaver
også bestilte jeg lillelam dress i 86 til mini på tilbud
![]()
Haha fnisOmg, jeg har tydeligvis kommet borti liker-knappen på Durex Norge på Facebookei venninne sendte meg bilde av det
håper hun var eneste som så det
hahaha
Greit når man har bilder å bruke til det, da blir julegaver veldig enkeltDeilig å få det unna!Vi har også bestilt bilder til julegaver, var å henta de i går, men skal ut å kjøpe rammer da
![]()
Ganske flaut hvis mange har sett detHaha fnis![]()
Hihi, viktig å beskytte segOmg, jeg har tydeligvis kommet borti liker-knappen på Durex Norge på Facebookei venninne sendte meg bilde av det
håper hun var eneste som så det
hahaha
Greit når man har bilder å bruke til det, da blir julegaver veldig enkelt
Jeg kjøper ikke rammer, for folk har gjerne en fast de vil bruke som er lik på de andre bilder de har![]()
Lillelam-dressene er så godeI går handla jeg en del julegaverble på nett, orker ikke styre med å ut. Selvom jeg egentlig ville støtte opp lokalt. Handla også ti digitale filer av fotografen, så håper jeg får de på mandag så jeg kan bestille litt bilder til julegaver
også bestilte jeg lillelam dress i 86 til mini på tilbud
![]()
Kanskje det blir litt pynting her ogsåHer er det kun julekalenderKanskje finne frem litt mer i helgen
![]()
Hehe jaHihi, viktig å beskytte seg![]()
Ja veldigLillelam-dressene er så gode![]()
UffBlir en rolig innehelg ja! Rusker og river godt allerede! Nå har jeg måttet kapitulere å gi lillemor litt flaske med NAN.. Vræling i hele kveld. Henger konstant i en pupp, blir så sår :-(
Den var tristDet var den jeg tenkte påhva syns du?
JaOida![]()
Grøt å pizzaMiddag i dag? Taco her![]()
HeheSnuppa sover på puppen og da kommer det jo melk innimellom. Nå kom det og akkurat da slapp hun taket og fikk spruten midt i fjesetVåknet ikke hehe
![]()
Har foreløpig bare en i str 56, men kommer til å kjøpe en større etterhvertJa veldigogså så fine
har en i 68 som vi fikk i gave også. Men kjekt å ha større str og
![]()