Skravletråd

kanskje kjøpe sånne :)

image_60954_1_3_1_8732.png
oohh kule . til deg?

Her er flom bilde fra Larvik, denne stranda/campingplassen ligger ved et vann som har en kort elv ut til lågen

Vedlegg

• 1442412247452.jpg
    1442412247452.jpg
    79 KB · Visninger: 6
Sånn.. på vei hjem. Sliter med løs mage i det siste :/ veldig slitsomt på vei til/fra jobb.. :(

Ble derimot kommandert ned på et sete av en eldre asiatisk dame på toget (de fleste spør bare om jeg vil sitte, hun her reiv meg nesten ned) ^-^ så klappe hun meg litt på magen før hun skulle av toget :P mye rare, søte folk der ute :)

Sånn.. på vei hjem. Sliter med løs mage i det siste :/ veldig slitsomt på vei til/fra jobb.. :(

Ble derimot kommandert ned på et sete av en eldre asiatisk dame på toget (de fleste spør bare om jeg vil sitte, hun her reiv meg nesten ned) ^-^ så klappe hun meg litt på magen før hun skulle av toget :P mye rare, søte folk der ute :)
Hehehe så søt da :D godt noen passer på :)

Men uff ikke greit med løs mage da :( :( håper det snur snart

Ble derimot kommandert ned på et sete av en eldre asiatisk dame på toget (de fleste spør bare om jeg vil sitte, hun her reiv meg nesten ned) ^-^ så klappe hun meg litt på magen før hun skulle av toget :p mye rare, søte folk der ute :)
så skjønn dame:):)
Godt det finnes slike:)

Veldig løst da elr? Mye luft?
:/

Back
Topp