ja lettelse det altsåSå godt å høre![]()
Og hun sleng inn en bestilling til på kaker av noen som hun kjente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja lettelse det altsåSå godt å høre![]()
oohh kule . til deg?kanskje kjøpe sånne
![]()
åhkjedelig. hva sko kunne du tenkt deg?Den ene skoen min er fremdeles våt fra i gårTrenger nye sko!! og gummistøvler
Eller med borrelås kanskje
kor fra?
![]()
haha off daherregud jeg tok en stor slurk kaffe og satte den i vranga og hosta det ut overalt. herlig![]()
neeeeiii...rååååsa!!!Eller være litt mer voksen å ta svart da
![]()
Kjære folk...tilstander. offHer er flom bilde fra Larvik, denne stranda/campingplassen ligger ved et vann som har en kort elv ut til lågen
BilderKakene er ferdig![]()
Hahaha så enigneeeeiii...rååååsa!!!
Uff det er så trist å se påHer er flom bilde fra Larvik, denne stranda/campingplassen ligger ved et vann som har en kort elv ut til lågen
ja samme her. ville du valgt med borrelås elr knyting?Hahaha så enigjeg falt pladask for de rosa
![]()
Hehehe så søt daSånn.. på vei hjem. Sliter med løs mage i det siste :/ veldig slitsomt på vei til/fra jobb..
Ble derimot kommandert ned på et sete av en eldre asiatisk dame på toget (de fleste spør bare om jeg vil sitte, hun her reiv meg nesten ned) ^-^ så klappe hun meg litt på magen før hun skulle av togetmye rare, søte folk der ute
![]()
Så stilig!Vis vedlegget 136352
Her har vi kunstverket
Tok ikke bilde av maripankaken, helt enkel marsipankake, lignet litt på en jeg la ut bilde for kort tid siden av![]()
så skjønn dameSånn.. på vei hjem. Sliter med løs mage i det siste :/ veldig slitsomt på vei til/fra jobb..
Ble derimot kommandert ned på et sete av en eldre asiatisk dame på toget (de fleste spør bare om jeg vil sitte, hun her reiv meg nesten ned) ^-^ så klappe hun meg litt på magen før hun skulle av togetmye rare, søte folk der ute
![]()
Ååååh den var nydeligVis vedlegget 136352
Her har vi kunstverket
Tok ikke bilde av maripankaken, helt enkel marsipankake, lignet litt på en jeg la ut bilde for kort tid siden av![]()