Skravletråd

Okei godt å høre det ikke var noe nytt..Var det jeg ble redd for nemlig:/

Kan du ikke høre med skolen om de har sendt ut noe til han?
Jeg tenker litt at om han er så dum å dukker opp på noe som han vet barna er med på. Så får han bare være så dum. Vi verner om jenta å får emne bort å ringer politiet. Da har han virkelig ødelagt for seg selv.

Men slike kvelder som kun er ment på klassen pleier de kun å sende med lapp hjem :) så hovedkontoret har ikke noe med det å gjøre i såfall da er det nok evt læreren som sier noe. Men som nevnt er han stokk dum om han gjør det

sikkert de samme :) de vi har ser sånn ut

304753.jpeg
Nommin så søt :D hehe de så ikke slik ut når mine var små :p
Men jeg brukte mye mam sine da :)

Jeg tenker litt at om han er så dum å dukker opp på noe som han vet barna er med på. Så får han bare være så dum. Vi verner om jenta å får emne bort å ringer politiet. Da har han virkelig ødelagt for seg selv.

Men slike kvelder som kun er ment på klassen pleier de kun å sende med lapp hjem :) så hovedkontoret har ikke noe med det å gjøre i såfall da er det nok evt læreren som sier noe. Men som nevnt er han stokk dum om han gjør det

Ja ok da er det jo bare idiotisk.
Han har forbud mot å treffe henne?

Ikke sant :( det er tragisk :( keg sjønner at det hadde nok blitt misbrukt av mødre/ fedre som ikke vill ha den andre parten med etter brudd. Men når det er slik som dette, at det er en dom, at barnevern har avlagt raport hvor de sier det ikke går an å snakke til han eller noe.
Da burde det vært lettere å skåne barna altså
Skjønner også at det ikke skal misbrukes. Men her taler jo alt barnas sak egentlig:o dom og rapport fra bv burde jo holde i massevis:o men har han fått noe straff eller noe?
Ja uff, barna først!!

Ikke sant :o
Hørte en samtale forleden:

-per du må skynte deg. Mamma ringte å står å venter på deg. Dere har travelt..

I stedet for å ringe så kunne hun fint ha løpt å hentet ungen selv :/ uansett
Herlighet:o *klaskesegipanna* det er sikkert greit en sjelden gang om det er noe spes, men ikke som vane.

Back
Topp