Hehe jeg har nettopp slukt en rislunsj![]()
det har jeg også i kjøleskapet! nam!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jeg har nettopp slukt en rislunsj![]()
Jeg tenker litt at om han er så dum å dukker opp på noe som han vet barna er med på. Så får han bare være så dum. Vi verner om jenta å får emne bort å ringer politiet. Da har han virkelig ødelagt for seg selv.Okei godt å høre det ikke var noe nytt..Var det jeg ble redd for nemlig:/
Kan du ikke høre med skolen om de har sendt ut noe til han?
Nei hehe. lagde bunnene før besøket i gårÅååh namme![]()
Haha ja resultetet hadde neppe blitt så bra vis du stod opp halv 9 å måtte ha laget alt dahaha den ser jeg å
![]()
Nommin så søtsikkert de sammede vi har ser sånn ut
![]()
Jeg tenker litt at om han er så dum å dukker opp på noe som han vet barna er med på. Så får han bare være så dum. Vi verner om jenta å får emne bort å ringer politiet. Da har han virkelig ødelagt for seg selv.
Men slike kvelder som kun er ment på klassen pleier de kun å sende med lapp hjemså hovedkontoret har ikke noe med det å gjøre i såfall da er det nok evt læreren som sier noe. Men som nevnt er han stokk dum om han gjør det
Farlig godtdet har jeg også i kjøleskapet! nam!
Skjønner også at det ikke skal misbrukes. Men her taler jo alt barnas sak egentligIkke santdet er tragisk
keg sjønner at det hadde nok blitt misbrukt av mødre/ fedre som ikke vill ha den andre parten med etter brudd. Men når det er slik som dette, at det er en dom, at barnevern har avlagt raport hvor de sier det ikke går an å snakke til han eller noe.
Da burde det vært lettere å skåne barna altså
Ja tror den er godherlig![]()
Hahaha smelta brannmannNei hehe. lagde bunnene før besøket i går![]()
Kunne vaffal ikke tatt betalt for kaken da. sett jævlig ut sikkert haha.
Namme . Da kan du kose deg![]()
Han tok fyrHahaha smelta brannmannhaha
Spare en kjempe liten bitjepp! jeg spiste tre ganger i går kveld og en gang nå. sambo en gang i går, kanskje spare litt til han og haha![]()
Både politi, jeg å advokat har gitt besjed.Ja ok da er det jo bare idiotisk.
Han har forbud mot å treffe henne?
HerlighetIkke sant
Hørte en samtale forleden:
-per du må skynte deg. Mamma ringte å står å venter på deg. Dere har travelt..
I stedet for å ringe så kunne hun fint ha løpt å hentet ungen selv :/ uansett
Ubetinget dom så ikke noe fengsel. Bare en fy skamme..Skjønner også at det ikke skal misbrukes. Men her taler jo alt barnas sak egentligdom og rapport fra bv burde jo holde i massevis
men har han fått noe straff eller noe?
Ja uff, barna først!!
Ja mener det er de vi harsikkert de sammede vi har ser sånn ut
![]()
Hahahaha jaHan tok fyrhaha