Hehehe dunker ikke hos meghehe ja det var sniltnå har jeg akkurat spist en stoooooooooooooooooor bit kake så tror ikke jeg skal ha noe mer på en liten stund hehe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe dunker ikke hos meghehe ja det var sniltnå har jeg akkurat spist en stoooooooooooooooooor bit kake så tror ikke jeg skal ha noe mer på en liten stund hehe
![]()
Ok . ka skjedde/ble gjort sist da?Når politiet har gjort sitt. Det kan ta lang tid. Det tok nesten 1 år sist.
Hva ville du satt som pris på kaken?
Nyskjerrig![]()
haha ja det er faaaaarligja også skulle storebror få smake og kom jeg på. wopshaha.. uhm.. farlig å la en kake stå i kjøleskapet når jeg er alene hjemme
![]()
At de ikke bare svarer i telefonen " ja så fint dere er her, h*n er her inne så bare kom å hent"Ja jeg hadde forstått det om det hadde vert noe spesielt. Men noen gjør det ufattelig mye :/ å det selv om at de på foreldre møtet ba om at det ikke måtte skje
Men da var jeg snillhehe okgøy å høre andres meninger nemlig
![]()
850Håper ikke du blir fornærmet, jeg har virkelig ikke peil på sånne priser hehe. hva får du for den?
50 kr mindre. 750Men da var jeg snillsyntes egentlig denner verd mere
hva koster den?
Ja det stemmerDet som er kjekt med de nå er at de slipper inn luft i flaska så det ikke blir helt vakuum når baby suger dergamle flasker måtte man vel gjerne stoppe flere ganger under matingen for å få luft i flaska.
Ja jeg hadde forstått det om det hadde vert noe spesielt. Men noen gjør det ufattelig mye :/ å det selv om at de på foreldre møtet ba om at det ikke måtte skje
Hehe namooh vet hva jeg skal ha til lunsj i dag. Rester fra i går![]()
Hehe ja tidene forandrerJa det stemmerGuri så greit da
kjekt at de har kommet lengre siden mine var små
![]()
Hahaha sorry unger brannmann sam har hatt en serdeles tøff dag på jobbbrannskadet brannmannuff nei det hadde jo vært litt for ille egentlig
Du aner ikke hvor mange videoer jeg har sett på youtube og hvor mange tlf jeg har tatt til venninna av mammahaha
Stemmer :/ er verre p forfalske en 50 lapp.. Det er helt syktNorges rettsvesen på sitt bestedet er rett og slett latterlige straffer her. Hadde han svindla et eller annet hadde han vel blitt bura inne i flere år.
Hehehe dunker ikke hos megjeg er for matvrak
det burde ikke være lov
nå drømmer jeg om baguette med reker
å kl er ikke 12 enda
grøss
At de ikke bare svarer i telefonen " ja så fint dere er her, h*n er her inne så bare kom å hent"![]()
Ohhh nammeHehe nam
Her blir det rekebaguettsmiska med sambo
jums
![]()
Ikke noe. Retten bestemte at han hadde gjort det å det var det. Så fikk han ha barna igjen.. Det er helt vanvittig sykt!Ok . ka skjedde/ble gjort sist da?