Jada, men noen småfeil innimellom blir detmen du får det jo tilklart det tar tid å lære seg alle tingene
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, men noen småfeil innimellom blir detmen du får det jo tilklart det tar tid å lære seg alle tingene
![]()
Hehe nam
Her blir det rekebaguettsmiska med sambo
jums
![]()
Ikke noe. Retten bestemte at han hadde gjort det å det var det. Så fikk han ha barna igjen.. Det er helt vanvittig sykt!
Men så lenge saken pågår så kan jeg holde barna igjen å det skal jeg gjøre så lenge jeg kan. jo lengre tid det tar jo større blir de. Å det skal ikke mange årene til før eldste kan forsvare seg selv.
Hahaha sorry unger brannmann sam har hatt en serdeles tøff dag på jobb![]()
Hahaha ja det hadde jammen jeg gjortAt de ikke bare svarer i telefonen " ja så fint dere er her, h*n er her inne så bare kom å hent"![]()
What ? Koster den mindre?Nei selvsagt blir jeg ikke det![]()
100kr ned fra det du sier her.
så 750kr.
Rosa tippa 50kr feil bare![]()
Hehe ja. jeg er ikke dyr har jeg jo sagtWhat ? Koster den mindre?jeg hadde heller tippa mere
![]()
Hehe da er det greit for da har de selv sagt deti høstferien skal de jo være i villmarksleir og da jeg spurte hvor det var sa de at jeg kunne ringe når jeg kom også kunne han gå selv opp til parkeringsplassen og møte meg der, så det var deres forslag, men kanskje de så på min tilstand hahamen nå har vi ordnet det annerledes uansett, sambo henter han på vei hjem fra jobb de dagene så henter jeg bare lillegutt..
Hahaha ja det hadde jammen jeg gjorthvertfall til de som gjorde det gang på gang
jeg har gjort det en gang. Å da var det fordi jeg var veldig seint ute etter jobb å henting i bhg å så at kl var 5 på halv 5
da ringte jeg p sa at de kunne bare slippe han ut for jeg var rett rundt hjørnet.
Å godt er detHehe ja tidene forandrer![]()
Hehe da er det greit for da har de selv sagt det![]()
Så bra at dere har ordnet det da![]()
![]()
Hehehe det er godt det ikke bare er megFnisbare vent en halvtime så er jeg der selv
![]()
Jeg må ha verdens mest reiseglade mann . Han har allerede bestilt ny turhaha
KjøperOhhh nammeKjøper ute da elr lage hjemme
?
Hehehe det er godt det ikke bare er megføler ikke jeg fjør noe annet om dagene enn å spise jo
![]()
Snart sjekke postkassen![]()
Nei jeg blir medhehe skal han dra å kjøpe?