Skravletråd

Ikke noe. Retten bestemte at han hadde gjort det å det var det. Så fikk han ha barna igjen.. Det er helt vanvittig sykt!
Men så lenge saken pågår så kan jeg holde barna igjen å det skal jeg gjøre så lenge jeg kan. jo lengre tid det tar jo større blir de. Å det skal ikke mange årene til før eldste kan forsvare seg selv.

Er det snakk om vold:(?

At de ikke bare svarer i telefonen " ja så fint dere er her, h*n er her inne så bare kom å hent":p
Hahaha ja det hadde jammen jeg gjort :p hvertfall til de som gjorde det gang på gang :p jeg har gjort det en gang. Å da var det fordi jeg var veldig seint ute etter jobb å henting i bhg å så at kl var 5 på halv 5 :o da ringte jeg p sa at de kunne bare slippe han ut for jeg var rett rundt hjørnet.

i høstferien skal de jo være i villmarksleir og da jeg spurte hvor det var sa de at jeg kunne ringe når jeg kom også kunne han gå selv opp til parkeringsplassen og møte meg der, så det var deres forslag, men kanskje de så på min tilstand haha :p men nå har vi ordnet det annerledes uansett, sambo henter han på vei hjem fra jobb de dagene så henter jeg bare lillegutt..
Hehe da er det greit for da har de selv sagt det :) :)
Så bra at dere har ordnet det da :D :D

Hahaha ja det hadde jammen jeg gjort :p hvertfall til de som gjorde det gang på gang :p jeg har gjort det en gang. Å da var det fordi jeg var veldig seint ute etter jobb å henting i bhg å så at kl var 5 på halv 5 :eek: da ringte jeg p sa at de kunne bare slippe han ut for jeg var rett rundt hjørnet.

stenger de halv 5?

Back
Topp