Skravletråd

hehe ja det var snilt :) nå har jeg akkurat spist en stoooooooooooooooooor bit kake så tror ikke jeg skal ha noe mer på en liten stund hehe :P
Hehehe dunker ikke hos meg :p jeg er for matvrak :o det burde ikke være lov :p nå drømmer jeg om baguette med reker :o å kl er ikke 12 enda :o grøss

Ja jeg hadde forstått det om det hadde vert noe spesielt. Men noen gjør det ufattelig mye :/ å det selv om at de på foreldre møtet ba om at det ikke måtte skje

i høstferien skal de jo være i villmarksleir og da jeg spurte hvor det var sa de at jeg kunne ringe når jeg kom også kunne han gå selv opp til parkeringsplassen og møte meg der, så det var deres forslag, men kanskje de så på min tilstand haha :p men nå har vi ordnet det annerledes uansett, sambo henter han på vei hjem fra jobb de dagene så henter jeg bare lillegutt..

Last edited:
Ok . ka skjedde/ble gjort sist da?
Ikke noe. Retten bestemte at han hadde gjort det å det var det. Så fikk han ha barna igjen.. Det er helt vanvittig sykt!
Men så lenge saken pågår så kan jeg holde barna igjen å det skal jeg gjøre så lenge jeg kan. jo lengre tid det tar jo større blir de. Å det skal ikke mange årene til før eldste kan forsvare seg selv.

Back
Topp