Han er service teknikker i ett oljefirmahehe herlig da. Han jobbet med igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er service teknikker i ett oljefirmahehe herlig da. Han jobbet med igjen?
Men baket du den i dag? Føler jeg må vente til den har kjølt seg ned før jeg klasker på med krem ol
Hvor lang tid ca bruker du fra du starter på bunnen til en slik er ferdig?![]()
Ikke santJa det er jammen sant. Stakkars forsvarsløse barna. At man må kjempe sånn for dem er sykt, det burde være en selvfølge at han ikke har noe i dems liv å gjøre.
Okei stemmerHan er service teknikker i ett oljefirma![]()
Ikke santdet er tragisk
keg sjønner at det hadde nok blitt misbrukt av mødre/ fedre som ikke vill ha den andre parten med etter brudd. Men når det er slik som dette, at det er en dom, at barnevern har avlagt raport hvor de sier det ikke går an å snakke til han eller noe.
Da burde det vært lettere å skåne barna altså
Ikke santJa ikke santmerkelig. Folk er virkelig i tidsklemma for tiden, når de ikke kan hente barna sine ordentlig engang.
Sjokoladekake med jordbærkrem inni. Smørkrem.hehe den var kul daHvilke smaker er det?
Det var godtNei, skjønner jeg må være tydligere hehe.
My mistake![]()
Den er pyntet i dag.
Bunnene bakt i går.
hehe.
Namme . Da kan du kose deghihi ja, i går kveld, nam nam![]()
Haha neida det er ko det sammeSå i stedenfor og si jeg hadde bakt kake i dag så blir det mer riktig og si jeg har laget ferdig en kake i dag hehe
Greit med jobb derOkei stemmer![]()
Olje på gubben her og
Det var godthaha for jeg bruker lang tid
haha viste ikke om du hadde ett lyntips på lur
hehe
Har du laget langpanne å formet selv?
Den var jo kjempe tøff![]()
joda hehe...men kan formulere meg litt bedreHaha neida det er ko det samme![]()
Ikke noe nytt nei. Bare snakker om ting på skolen. Å at vi skal på bli kjent kveld neste uke. Hvor jeg håper han ikke møter opp.Jeg bør gjerne ikke blande meg...men skjedd noe?
Ikke noe nytt nei. Bare snakker om ting på skolen. Å at vi skal på bli kjent kveld neste uke. Hvor jeg håper han ikke møter opp.
Men tror ikke han vet om det siden ungen hadde med lapp hjem
Ja, er det kommet noe nytt de siste to åra? Vi har iallfall den typen som slipper inn luft i flaska selv![]()
Åååh nammeHehe skjønner du lurte litt ja.
Ikke alltid like god å formulere meg ser jeg
Jeg er nok raskere enn mange, men så rask er jeg ikke haha. Og resultatene kunne neppe blitt særlig pene.
Til denne har det gått med tilsammen 2 langpanner. Den er dobbel med smørkrem inni