Skravletråd

Men baket du den i dag? Føler jeg må vente til den har kjølt seg ned før jeg klasker på med krem ol :)
Hvor lang tid ca bruker du fra du starter på bunnen til en slik er ferdig? :)

Nei, skjønner jeg må være tydligere hehe.
My mistake;)

Den er pyntet i dag.
Bunnene bakt i går.

hehe.

Så i stedenfor og si jeg hadde bakt kake i dag så blir det mer riktig og si jeg har laget ferdig en kake i dag hehe

Ja det er jammen sant. Stakkars forsvarsløse barna. At man må kjempe sånn for dem er sykt, det burde være en selvfølge at han ikke har noe i dems liv å gjøre.
Ikke sant :( det er tragisk :( keg sjønner at det hadde nok blitt misbrukt av mødre/ fedre som ikke vill ha den andre parten med etter brudd. Men når det er slik som dette, at det er en dom, at barnevern har avlagt raport hvor de sier det ikke går an å snakke til han eller noe.
Da burde det vært lettere å skåne barna altså

Ikke sant :( det er tragisk :( keg sjønner at det hadde nok blitt misbrukt av mødre/ fedre som ikke vill ha den andre parten med etter brudd. Men når det er slik som dette, at det er en dom, at barnevern har avlagt raport hvor de sier det ikke går an å snakke til han eller noe.
Da burde det vært lettere å skåne barna altså

Jeg bør gjerne ikke blande meg...men skjedd noe:(?

Ja ikke sant:o merkelig. Folk er virkelig i tidsklemma for tiden, når de ikke kan hente barna sine ordentlig engang.
Ikke sant :o
Hørte en samtale forleden:

-per du må skynte deg. Mamma ringte å står å venter på deg. Dere har travelt..

I stedet for å ringe så kunne hun fint ha løpt å hentet ungen selv :/ uansett

Det var godt :D haha for jeg bruker lang tid :p haha viste ikke om du hadde ett lyntips på lur :D hehe :)

Har du laget langpanne å formet selv? :D
Den var jo kjempe tøff :D

Hehe skjønner du lurte litt ja.
Ikke alltid like god å formulere meg ser jeg:p

Jeg er nok raskere enn mange, men så rask er jeg ikke haha. Og resultatene kunne neppe blitt særlig pene.

Til denne har det gått med tilsammen 2 langpanner. Den er dobbel med smørkrem inni

Ikke noe nytt nei. Bare snakker om ting på skolen. Å at vi skal på bli kjent kveld neste uke. Hvor jeg håper han ikke møter opp.
Men tror ikke han vet om det siden ungen hadde med lapp hjem

Okei godt å høre det ikke var noe nytt..Var det jeg ble redd for nemlig:/

Kan du ikke høre med skolen om de har sendt ut noe til han?

Ja, er det kommet noe nytt de siste to åra? Vi har iallfall den typen som slipper inn luft i flaska selv:)

sikkert de samme :) de vi har ser sånn ut

304753.jpeg

Hehe skjønner du lurte litt ja.
Ikke alltid like god å formulere meg ser jeg:p

Jeg er nok raskere enn mange, men så rask er jeg ikke haha. Og resultatene kunne neppe blitt særlig pene.

Til denne har det gått med tilsammen 2 langpanner. Den er dobbel med smørkrem inni
Åååh namme :D :D

Haha ja resultetet hadde neppe blitt så bra vis du stod opp halv 9 å måtte ha laget alt da :p haha den ser jeg å :p

Back
Topp